jeszcze jedno

1. Data: 2000-04-04 07:41:34

Temat: jeszcze jedno
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem Ci przypomniec, ze dzis sa moje urodziny, wiec pomine fakt, ze
tego wspanialego dnia powinienes byc dla mnie grzeczniejszy niz zwykle.
Ale nie pomijam faktu, ze nie dostalem od Ciebie zyczen urodzinowych oraz
drogiego prezentu. Co z Ciebie za kolega????!!!!! (bardzo oburzony Jarek)
oczekujacy Jarek

2. Data: 2000-04-04 07:49:08

Temat: Re: jeszcze jedno
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najmocniej przepraszam Grupowiczow za te glupstwo, ale kliknal mi sie nie
ten adres
pozdrowka
Jarek

3. Data: 2000-04-04 09:06:03

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Ok. mimo ze pomylka, wszystkiego najlepszego.

Dorota

4. Data: 2000-04-04 10:25:24

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak wrote:
> Zapomnialem Ci przypomniec, ze dzis sa moje urodziny, wiec ...

... przypomniales? Ale nie mozna przypominac czegos, o czym ktos nie
mial wczesniej zielonego pojecia. W kazdym razie: STO LAT! (na
pl.rec.ogrody oczywiscie :-))) )

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl