Komosa

1. Data: 2000-04-04 08:40:56

Temat: Komosa
Od: "grzechu" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest i kiedy kwitnie?

Dostalem wyniki testow alergologicznych in jestem na to
uczylony. Ddiekuje za odpowiedz.

Wojtek.
g...@p...com
ICQ 60143023

2. Data: 2000-04-04 09:15:55

Temat: Re: Komosa
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

O w morde.
Chlopie przed Tym sie nie ukryjesz.
Juz Cie nie ma ,
Juras
Chyba pozdrowienia nie byly by na miejscu.
JK

3. Data: 2000-04-04 19:53:08

Temat: Odp: Komosa
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Komosa jest roslina. rodzaj Komosa po lacinie Chenopodium w Polsce obejmuje
16 gatunkow. Rosliny te kwitna przewaznie od V do VIII ale niektore gatunki
od IV do IX. Najbardziej znany jest gatunek Komosa biala zwana Lebioda
Pawel Slomczynski

4. Data: 2000-04-06 14:41:17

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Słomczyński <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:EKrG4.34579$a...@n...tpnet.pl...
> [...]
gatunki
> od IV do IX. Najbardziej znany jest gatunek Komosa biala zwana Lebioda

Chenopodium album [komosa biała] czas kwitnienia lipiec-październik!!!
Przynajmniej na mojej działce. Hi, hi.
Natomiast Lebiodka pospolita=Origanum vulgare czerwiec -wrzesień ale to już
[wargowe].
pozdr jerz

5. Data: 2000-04-06 14:50:16

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O w morde.
> Chlopie przed Tym sie nie ukryjesz.
w europie i azji ale, jedz do ameryki

> Juz Cie nie ma ,
jest, i bedzie polecam odczulanie [rezonans] magnetyczne, daje dobre efekty.

> Juras
> Chyba pozdrowienia nie byly by na miejscu.
Ja cie pozdrawiam, bo jestem optymista pomimo tego, ze nasiona komosy bialej
stanowia az 50% ilosci nasion chwastów znajdujacych sie w glebie [w europie
oczywiscie].
A najlepiej uwierzyc, ze to ci nie szkodzi.
Uwierz w potege wlasnego rozumu.
pozdr jerz

jeszcze jedno
trawnik