Cebulowe out

1. Data: 2000-04-03 16:41:02

Temat: Cebulowe out
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy Wasdzym zdaniem mozna juz wywalac za okno cebulowe, ktore do tej
pory byly w domu w ciepelku? Czy jeszcze za zimno?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-04-05 14:37:08

Temat: Odp: Cebulowe out
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...
> Czesc!
>
> Czy Wasdzym zdaniem mozna juz wywalac za okno cebulowe, ktore do tej
> pory byly w domu w ciepelku? Czy jeszcze za zimno?

Za zimno.
Basia.

3. Data: 2000-04-06 15:06:31

Temat: Re: Cebulowe out
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc!
>
> Czy Wasdzym zdaniem mozna juz wywalac za okno cebulowe, ktore do tej
> pory byly w domu w ciepelku? Czy jeszcze za zimno?
Mozna o kazdej porze, ale uprzedz wczesniej gdzie i kiedy a sie zdziwisz
ilu[e] z nas zobaczysz.
pozdr jerz.

4. Data: 2000-04-07 06:59:39

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:

> Mozna o kazdej porze, ale uprzedz wczesniej gdzie i kiedy a sie zdziwisz
> ilu[e] z nas zobaczysz.

Aqrat! Nikomu nie chcialoby sie jechac tak daleko :)
A wogole, to chyba jakos w tym roku dlugo ten mroz.... W zeszlym to juz
tylko poranne przymrozki sie trzymaly (tak mi sie przynajmniej zdaje).

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2000-04-07 07:21:57

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:
> A wogole, to chyba jakos w tym roku dlugo ten mroz....

Jaki mroz? :-0 Wczoraj ledwo przymrozek ...

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

6. Data: 2000-04-07 09:07:53

Od: "aMiraK" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki mroz? :-0 Wczoraj ledwo przymrozek ...

Jaki przymrozek? -5 to ledwo przymrozek? A teraz pada śnieg :(((((
Co z moimi agrestami? Zaszkodzi im?

Mira :)

7. Data: 2000-04-07 11:40:14

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> Jaki mroz? :-0 Wczoraj ledwo przymrozek ...

Jaki przymrozek?! Malo mi ucho w drodze do pracy sie nie ukruszylo - tak
zmarzlo :(

Pozdrawiam,
robal.

Zarzucam pytaniami o cebulowe i nasiona