Odp: do Basi - c.d. o piwonii

From: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: do Basi - c.d. o piwonii
Date: Thu, 6 Apr 2000 10:39:30 +0200

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> Basiu, jak twoja piwonia???

Faktycznie zapomnialam napisac. No wiec przeciwnie do wszystkich rad
(przepraszam!) przetrzymalam ja przez zime w piwnicy w wiadrze z ...kora,
lekko nawilgocona. W zeszlym tygodniu wyciagnelam, przetrzymalam jeszcze
przez pare dni w szopie i wysadzilam. Ma wielkie paki, które juz zaczynaja
sie otwierac. Góra wiec jest niezla, natomiast dól, tzn. korzenie, bardzo
mnie martwia. Mianowicie jest tylko karpa, brak drobnych korzeni. No, ale
taka dostalam. Na razie "rosnie" na grzadce od poludniowej strony, dolek
sciólka i te rzeczy. Trzymaj kciuki!

Nawiasem mówiac, biorac pod uwage stosunkowo lagodna zime, przypuszczalnie w
gruncie tez by przetrzymala. Ale moja dusza sie buntowala tak bardzo, ze nie
moglam opierac sie jej glosowi - a wlasciwie rykowi! :)

Pozdrawiam, Basia.