plamy na rozach

1. Data: 2000-04-04 14:16:08

Temat: plamy na rozach
Od: Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

mam pytanie do rozanych wyjadaczy.
Na kilku krzakach juz w tej chwili pojawily sie na lodygach czerwonawe
plamki. Czy to poczatki rdzy? jak temu zapobiegac?

Pozdrawiam

Andrzej

2. Data: 2000-04-04 20:47:09

Temat: Re: plamy na rozach
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanie do rozanych wyjadaczy.
> Na kilku krzakach juz w tej chwili pojawily sie na lodygach czerwonawe
> plamki. Czy to poczatki rdzy? jak temu zapobiegac?
różom radykalne cięcie nie szkodzi, [to doswiadczenia z 2 działki ]; tnij
pod plamką nad najbliższym oczkiem zgodnie z zasadami. Odwagi. Efekt
murowny, one sobie poradzą.
Moja żona może potwierdzić, przez 3 sezony otrzymywała ode mnie średnio ok.
100 róż tygodniowo. Podziałało.

Pozdrawiam, jerz.

3. Data: 2000-04-05 14:33:53

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Czesc. napisz wiecej, jak konkretnie wygladaja te plamy. czy sa duze,
czy maja konkretny ksztalt, w jakich miejscach sie plasuja?
Dorota

4. Data: 2000-04-05 15:43:49

Od: Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ksztalt okragly lub lekka elipsa. Narazie w maire rzadkie. Na jednym krzaku
troche gesciejsze.

Pozdrawiam

Andrzej

5. Data: 2000-04-06 14:36:22

Temat: Odp: plamy na rozach
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Purpurowe plamy na pedach to moze byc poczatek czarnej plamistosci. Moze to
tez byc rdza, ale chyba nie w tym przypadku. Jednak oba grzyby zwalczaja
podobne preparaty. Wytnij chore pedy, krzew opryskaj Dithane M45WP, Dithane
455 SC lub Dithane 75 WG. Mozesz tez sprobowac Baycor, Bayleton, Penncozeb.
Powodzenia.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2000-04-07 10:05:35

Temat: Re: Odp: plamy na rozach
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Takie plamy, to moze byc tez maczniak rzekomy, albo rak wglebiony rozy.
trudno okreslic szczegolowo z opisu.
reszta tak jak mowi Rafal.
Dorota
Rafal Wolski wrote:

> [...]
> 455 SC lub Dithane 75 WG. Mozesz tez sprobowac Baycor, Bayleton, Penncozeb.

Producent narzędzi ogrodniczych szuka odbiorców.
Ryby-jakie ceny
Kwitnacy balkon
?
Komosa