ślub porada

31. Data: 2010-08-11 12:19:28

Temat: Re: ślub porada
Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Zawsze daję prezent, nie pieniądze. Tak robię i już. Mam patent na taki
>prezent, który się na pewno nie powtórzy i na pewno para młoda będzie z
>wdzięcznością mnie łączyla z tym prezentem do końca życia. Co do kopert - o
>ile z okazji ślubu/komunii one się przyjęły, to np spotkałam się z tym, że
>ludzie już nawet na imieninowe przyjęcie przynoszą sobie nawzajem koperty -
>żenada.

Na imieniny zgoda, ale ja pisalem o weselu. Koszt wesela w dzisiejszych czasach to
dosc spore
pieniadze, mlodzi licza na zwrot kosztow. Czesto wola potem kupic jedna rzecz a
konkretna, albo
placic na mieszkanie. Nie ma nic gorszego nic puste koperty i nietrafione prezenty.

32. Data: 2010-08-11 12:25:21

Temat: Re: ?lub porada
Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2010 21:56, Jan Werbiński pisze:
> Użytkownik "Julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> Daj chryzantemy.

Koleżanka, Wietnamka, zaproszona niegdyś na urodziny do znajomych
przyszła z chryzantemą w doniczce:) no co? sezon był akurat:)

33. Data: 2010-08-11 13:35:53

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-11 10:38, Ikselka pisze:
[ciach bzedty]

Ja tak czytam twoje wypociny to dochodzę do
wniosku, że musisz być w jakiś sposób
spokrewniona z Macierewiczem. Dokładnie ten
sam styl. Pokrętnie, nie na temat, z poczuciem
własnej wyższości i nieomylności. Tolerowana
jedynie w środowisku podobnych sobie
psycho/socjopatów.
Twoje ciągłe przechwałki dobitnie wskazują, że
życie cię nie rozpieszcza i próbujesz leczyć
kompleksy w internecie, za zasłonką anonimowości.

Poniekąd żal mi ciebie (ale bez przesady :->).

--
AW

34. Data: 2010-08-11 14:55:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 15:35:53 +0200, AW napisał(a):

> [...]
> spokrewniona z Macierewiczem. Dokładnie ten
> sam styl. Pokrętnie, nie na temat, z poczuciem
> własnej wyższości i nieomylności. Tolerowana

I owszem :-)
Sami tacy jak ja. Enklawa pełna psychopatów :-)

> Twoje ciągłe przechwałki dobitnie wskazują, że
> życie cię nie rozpieszcza

ŻYCIE? - mąż mnie rozpieszcza, to wystarczy, wszak jesteśmy ze sobą już
właściwie całe nasze życie 3-)

> i próbujesz leczyć
> kompleksy w internecie, za zasłonką anonimowości.
>
> Poniekąd żal mi ciebie (ale bez przesady :->).

Napisz powieść. Dobry jesteś. Harlekina jakiegoś - "O biednej Ikselce,
której życie nie rozpieszcza". Miło być muzą.

35. Data: 2010-08-11 15:19:21

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-11 16:55, Ikselka pisze:

> [...]
>
> Napisz powieść. Dobry jesteś. Harlekina jakiegoś - "O biednej Ikselce,
> której życie nie rozpieszcza". Miło być muzą.

Muzą powiadasz he he. Widać znasz jedynie
czytadła typu Harlekin.
Dla mnie pasujesz bardziej jako natchnienie
takich pozycji jak:
- Psychopaci są wśród nas, Robert D. Hare
- Strefa cienia. Trzy lata z psychopatą -
historia prawdziwa, Wiktoria Zender
- Dziewczyna z piwnicy, Allan Hall, Michael Leidig
etc.

Mąż powiadasz, a czy on w ogóle istnieje?

--
AW

36. Data: 2010-08-11 15:51:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 17:19:21 +0200, AW napisał(a):

> Muzą powiadasz he he. Widać znasz jedynie
> czytadła typu Harlekin.

Nie czytałam ani jednego, ale mam koleżankę, która je czyta namiętnie.
I opowiada mi, co gorsza... A ja z tych, co umieją słuchać - bo cóż jej
odpowiem, kiedy jej mąż i bija, i pija, że te wszystkie jej Harlekiny to ja
mam w domu? No to słucham i milczę
:-(

> [...]
> - Strefa cienia. Trzy lata z psychopatą -
> historia prawdziwa, Wiktoria Zender
> - Dziewczyna z piwnicy, Allan Hall, Michael Leidig

Ładne :-)

> Mąż powiadasz, a czy on w ogóle istnieje?

A co myślisz, że sama się tak rozpieściłam???
;-D

37. Data: 2010-08-11 15:57:05

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-11 17:51, Ikselka pisze:

> A co myślisz, że sama się tak rozpieściłam???
> ;-D

Tak myślę.

--
AW

38. Data: 2010-08-11 18:26:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Aug 2010 17:57:05 +0200, AW napisał(a):

> Tak myślę.

Prawda. Ty nie z tych, co rozpieszczają swoje kobiety... Same se muszom
radzić.

39. Data: 2010-08-11 21:33:33

Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby kto nie wie - dowiedział się: na ślub zanosi się kwiaty, ale nawet
> one
> nie są obowiązkowe. Wystarczą życzenia, byle szczere.

I tu się absolutnie z Tobą zgadzam !
Tylko obawiam się, że "materialistyczne gówniarstwo" chyba nie zrozumie w
czym rzecz.

40. Data: 2010-08-11 21:41:13

Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewne w twoim środowisku. A jak je nazwać? Hmmm... obrońców krzyża?

Wiesz... abstarhując od tematu, po stokroć lepsze jest środowisko obrońców
niż twoje środowisko pijanej bandy wyrostków.
Ci obrońcy mają w życiu zasady i wartości nieco wyższe niż to, żeby się
nachlać, zrobić zadymę i rzucić butelką w "mohera".
No i przede wszystkim te pijane wyrostki żyją w (jeszcze) wolnym kraju
właśnie dzięki tym "moherom".

Wybor plyty indukcyjnej - wybor pomiedzy
Klimatyzacja w mieszkaniu-instalacja w korytkach
Rolokasetom nie!
Jak znaleźć nieszczelność w lodówce?
Pytanie okołokredytowe