ślub porada

1. Data: 2010-08-10 11:52:24

Temat: ślub porada
Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Koleżanka mojej córki wychodzi za mąż. Zaprosiła również mnie i męża na
wesele,ponieważ mąż ma żałobę zmarła mu matka pół roku temu wiec
powiedzielismy że nie pójdziemy na wesele. Ale chcemy iść do Kościoła złożyc
nowożeńcom zyczenia. I teraz mam pytanie: czy kwiaty wystarczą czy trzeba
jakiś prezent /pieniądze/ dać. Co mam zrobić?
pozdrawiam i prosze o rady

2. Data: 2010-08-10 12:07:53

Temat: Re: ślub porada
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> złożyc nowożeńcom zyczenia. I teraz mam pytanie: czy kwiaty wystarczą czy
> trzeba jakiś prezent /pieniądze/ dać. Co mam zrobić?

Spytać się panny młodej jakie mają oczekiwania/życzenia. W sobotę byłem na
ślubie kolegi i wyraźnie zaznaczyli by nie kupować kwiatów ale w zamian za
to kupić książkę lub kupon totolotka lub podobne.

3. Data: 2010-08-10 12:56:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 14:07:53 +0200, Boombastic napisał(a):

> Spytać się panny młodej jakie mają oczekiwania/życzenia.

Kardynalny nietakt.

4. Data: 2010-08-10 13:06:29

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kardynalny nietakt.

Kardynalny nietakt to pierdzieć w towarzystwie lub nie potrafić przeczytać
dokładnie postu.
Widocznie nikt cię nie zaprasza na śluby i wesela (nie dziwię się) i nie
masz bladego pojęcia w obecnych trendach.

5. Data: 2010-08-10 13:24:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 15:06:29 +0200, Boombastic napisał(a):

> [...]
> Widocznie nikt cię nie zaprasza na śluby i wesela (nie dziwię się) i nie
> masz bladego pojęcia w obecnych trendach.

Obecne "trendy" w sprawie PYTANIA o to, co ktoś chce dostać w prezencie i
czy prezent, czy kwiaty, czy na schronisko dla kotów - są wynikiem
rozluźnienia obyczajowego i nigdy nie będą czymś normalnym dla ludzi,
którzy znają zasady. Tylko człowiek niekulturalny robi listę prezentów.
Goście czują się zobligowani do wykupienia tego czy tamtego. A co, jeśli
ktoś W OGÓLE nie ma na prezent/kwiaty? Nie zaprasza się go nawet, prawda?
Sama znam osoby, które zapraszają na wesela/śluby tylko tych,co mają kasę.
Potem robią listę osób, ile i co kto dał. To jest trend, owszem, tylko w
JAKIM środowisku, nie nazwę już tego nawet.

6. Data: 2010-08-10 13:33:47

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Potem robią listę osób, ile i co kto dał. To jest trend, owszem, tylko w
> JAKIM środowisku, nie nazwę już tego nawet.

Każdy sądzi według siebie. Jak nie masz nic do napisania w temacie postu to
po co w ogóle ruszasz paluchami po klawiaturze?

7. Data: 2010-08-10 13:36:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 15:33:47 +0200, Boombastic napisał(a):

> Każdy sądzi według siebie. Jak nie masz nic do napisania w temacie postu to
> po co w ogóle ruszasz paluchami po klawiaturze?

Żeby kto nie wie - dowiedział się: na ślub zanosi się kwiaty, ale nawet one
nie są obowiązkowe. Wystarczą życzenia, byle szczere.

8. Data: 2010-08-10 13:56:54

Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:i3rfet$l86$1@news.onet.pl...

> [...]
> ślubie kolegi i wyraźnie zaznaczyli by nie kupować kwiatów ale w zamian za
> to kupić książkę lub kupon totolotka lub podobne.

ale zaznaczyli gdzie?? w smsie w którym Cie zapraszali??
takie info jeśli się pojawia to na zaproszeniu, a jeśli nie ma tam żadnych
informacji n/t w/w to domyślnie kwiaty

9. Data: 2010-08-10 13:57:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Aug 2010 15:56:54 +0200, P.H. napisał(a):

> [...]
>>
> ale zaznaczyli gdzie?? w smsie w którym Cie zapraszali??
> takie info jeśli się pojawia to na zaproszeniu, a jeśli nie ma tam żadnych

Domyślnie - niekoniecznie nawet kwiaty.

10. Data: 2010-08-10 14:03:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Julia" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
> złożyc nowożeńcom zyczenia. I teraz mam pytanie: czy kwiaty wystarczą czy
> trzeba jakiś prezent /pieniądze/ dać. Co mam zrobić?

Byłem na weselu dwa dni po pogrzebie najbliższej mi osoby, nie bawiłem
się i nie tańczyłem. Wesele było szwagierki, a więc w rodzinie.
Ogólnie przyjmuje się, że konsumpcja pochłania co najmniej 200 - 500zł,
wypada dać ponad to. Kwiaty są po za dyskusją - te daje się zawsze.

Wybor plyty indukcyjnej - wybor pomiedzy
Klimatyzacja w mieszkaniu-instalacja w korytkach
Rolokasetom nie!
Jak znaleźć nieszczelność w lodówce?
Pytanie okołokredytowe