smalec domowy wysmażany nie pieczony dla początkującego

1. Data: 2004-12-09 12:36:48

Temat: smalec domowy wysmażany nie pieczony dla początkującego
Od: "cezar" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuję smakowitego babcinego przepisu na smalec domowy,dzięki z góry za
pomoc
Tekila

1. Data: 2004-12-09 12:58:54

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cezar" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> poszukuję smakowitego babcinego przepisu na smalec domowy,dzięki z góry za
> pomoc
> Tekila

No, dobra. Kupujemy dobrą słoninę. Trzeba zwrócić uwagę, żeby była gruba i
bez skóry (po prostu dla ułatwienia sobie roboty). Słoninę pokroić w drobną
kostkę (o boku tak mniej więcej pół centymetra). Włożyć do gara i topić na
maleńkim ogienku najlepiej na płytce. Mieszać od czasu do czasu. Jak się już
sporo wytopi - dodać co kto tam lubi, wersji jest wiele (np jabłko i
majeranek). Ja dodaję tylko cebulkę. Uważać, żeby się nie przypaliła. Na
końcu posolić.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-12-09 16:26:36

Od: "Ryf" <f...@h...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna slonine kroic, ale tez mozna pociac ja w paski, zamrozic i wrzucic do
maszynki do mielenia miesa. Siatka oczywiscie o otworkach do kielbasy.
Ryf

1. Data: 2004-12-09 21:21:31

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryf wrote:
> Mozna slonine kroic, ale tez mozna pociac ja w paski, zamrozic i wrzucic do
> maszynki do mielenia miesa. Siatka oczywiscie o otworkach do kielbasy.

Ale wtedy skwarek chyba nie ma, co? A to w nim najlepsze...

tapta
GG:4082847
http://skocz.pl/natalka

pierniczki Anki kontra inny przepis
chorwacka kuchnia-pomocy!
dobra recepta na domowy smalec i domową galaretę z nożek
do Magdaleny W. - prosba
flaki nie z flaków?