smierc polskiego żołnierza- chyba zwariuje!

61. Data: 2003-11-14 10:36:54

Temat: Re: smierc polskiego żołnierza- chyba zwariuje!
Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirschauer wrote:

> Zdrowym trzeba byae, a nie chorym. Gdybym mia? kategori? "A" pojecha?bym do
> Iraku na ochotnika.

A mozesz uzasadnic, dlaczego chcialbys tam pojechac?
magda

62. Data: 2003-11-14 18:29:40

Od: "aok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bp232p$a82$1@news.onet.pl...
wiem tyle ile wie statystyczny Kowalski i taki statystyczny Kowalski widzi,
że żabojady w pakcie są, a się na wojenkę nie pchali (ale oni może mają
jeszcze większą dziurę budżetową), o tych zza Odry trochę bliżej też się
niepchali a do 4 liter należą, że ho ho. Co do przetargu na samolot
wielozadaniowy haniebnie wygrany przez LM z F16 (IMO były lepsze oferty) to
co desant na pustyni formą offsetu (jeszcze cło za efy nam się czkawką
odbije, będzie to najdroższa stara technologia jaką ostatnio kupiliśmy coś
jak RIAD zamiast ODRY)

63. Data: 2003-11-17 15:59:19

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż =sve@na= i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Jestes na 100% przekonana, ze wiesz absolutnie WSZYSTKO odnosnie dezyzji,
^^^^^^^
Dezyzji? Nie znam takiego słowa,
Pani-Zawsze-Poprawna-Z-Języka-Polskiego Aniu :)

> motywacji, ustalen i porozumien? WSZYSTKO odnosnie polskiego uczestnictwa w
> NATO i ONZ? WSZYSTKO odnosnie reperkusji zakupu samolotow amerykanskich? Ni i
^^^^
Ni? Na pewno to miałaś na myśli? :)

--
Bo ze mnie to takie lustereczko - tylko wypukłe bardzo.

64. Data: 2003-11-17 17:34:42

Od: Bischoop <b...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem pamana wyklawiaturzyl(a):

> witam
> jak w temacie ,o co wszytskim chodzi?w koncu wiedzial ze nie jedzie tam grac
> w karty,w koncu to byl żołnierz i pojechal na wojne
> poza tym nikt nikogo nie zmuszał zeby tam pojechał.

Masz calkowita racje, i az smiac mi sie chce z tego biadolenia nad nim,
przeciez to zawodowy zolnierz ktory mial calkowita tego swiadomosc.
A ilez to mezczyzn ginie na kopalniach badz ulego codziennie wypadkom,
na nimi tyle nie placzemy, czy to sprawiedliwe?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

alimenty-bardziej ogolnie
niby pieluchy to pieluchy, a jednak jest różnica...
radosna twórczość adwokatów
grupa wsparcia dla młodzieży, Łódź
bbbb