czy wierzyc w geny?

1. Data: 2003-11-09 21:55:37

Temat: czy wierzyc w geny?
Od: "Magda" <l...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej! mam pytanko: jakie jest prawdopodobienstwo wedlug Was, ze nalogi, ktore
posiadaja rodzice- badz jeden rodzic- moga ujawnic sie w pozniejszym wieku u
dzieci? dodam jeszcze, ze chodzi o alkohol i bardzo porzadna osobe, ktora nie
chce powielac bledow i odciela sie od rodzica. co o tym myslicie?

2. Data: 2003-11-10 16:29:46

Temat: Re: czy wierzyc w geny?
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi rodzice i rodzeństwo nie palą, a ja tak. Znajomy alkoholik - żadne z
dzieci nie przesadza, wszyscy mają rodziny.
Chyba nie ma co przesadzać z genami nałogów (oczywiście tylko i wyłącznie
moim zdaniem).

Dorota

3. Data: 2003-11-17 15:30:04

Od: Bischoop <b...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Dorota*** wyklawiaturzyl(a):

> [...]
> dzieci nie przesadza, wszyscy mają rodziny.
> Chyba nie ma co przesadzać z genami nałogów (oczywiście tylko i wyłącznie

Cech nabytych sie nie dziedziczy.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

smierc polskiego żołnierza- chyba zwariuje!
alimenty-bardziej ogolnie
niby pieluchy to pieluchy, a jednak jest różnica...
radosna twórczość adwokatów
grupa wsparcia dla młodzieży, Łódź