śmierdzące mięso ;-(

1. Data: 2004-05-29 12:56:17

Temat: śmierdzące mięso ;-(
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam udo z indyka wczoraj. Dzisiaj chciałam je przyrządzić, ale niestety
musiałam wyrzucić, bo strasznie śmierdziało. Czy udo ma prawo zepsuć się w
lodówce przez noc, czy po prostu wcisnęli mi jakieś świństwo? Dodam, że było
strasznie przekrwione w środku, co odkryłam niestety dopiero dziś. Chyba
przestanę kupować w tym sklepie. Narażają mi się już od jakiegoś czasu - a
jest to sklep firmowy dużych zakładów mięsnych - ręce opadają, już nie wiem
gdzie kupować:-(
Ewa

1. Data: 2004-05-29 13:10:03

Temat: Re: śmierdzące mięso ;-(
Od: "DuzyMis" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> przestanę kupować w tym sklepie. Narażają mi się już od jakiegoś czasu - a
> jest to sklep firmowy dużych zakładów mięsnych - ręce opadają, już nie

Mnie się jeszcze nie zdażyło żeby świerze mięso zepsuło się w lodówce po
jednej nocy.
Twoje musiało "napocząć" się już w sklepie :-(. Mięso najszybciej psuje się
przy kości.
Krew w środku też pewnie wspomogła rozpoczęty już proces, który doprowadził
do tak smutnego końca :-(

Pozdrowienia
Duży Miś

1. Data: 2004-05-29 13:19:08

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DuzyMis <d...@a...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> niestety
>
> Mnie się jeszcze nie zdażyło żeby świerze mięso zepsuło się w lodówce po
> jednej nocy. [...]

Świerze mięso nie ma prawa sie zepsuć.
:-)
Natomiast nieświeże wystarczy wymyć w wodzie z dodatkiem Ludwika lub proszku
IXI [zasłyszane] i po sprawie. Wiedzą o tym klienci supermarketów.

Pozdrowienia Jerzy

1. Data: 2004-05-29 13:23:06

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 29 mai 2004 ŕ 14:56:17, Medea a écrit :

> [...]
> jest to sklep firmowy dużych zakładów mięsnych - ręce opadają, już nie wiem

Kupuj wszedzie, ale tam gdzie mieso mozesz powachac. Jezeli kupujesz
pod celofanem to data przydatnosci do spozycia musi byc dosyc oddalona
od daty zakupu. W wypadku drobiu to chyba jeszcze bardziej prawdziwe
niz innych mies : moze zaczac zmienic zapach kiedy "jeszcze" nadaje sie
do spozycia.

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-05-29 16:31:47

Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast nieświeże wystarczy wymyć w wodzie z dodatkiem Ludwika lub
proszku
> IXI [zasłyszane] i po sprawie. Wiedzą o tym klienci supermarketów.
Pokaz mi jednego który o tym wie i kupił takie mięso...wydaje mi sie ze
pomyliles klientow ze sprzedawcami.
p.s. ostatno bylo w TVN jak z padliny zrobic swiezy towar
(http://www.peklosol.com.pl/ - dodajemy smaku hehe).
--
PozdKa

1. Data: 2004-05-29 16:42:29

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c9a2kc$96m$1@inews.gazeta.pl> Jerzy Nowak wrote:

> Natomiast nieświeże wystarczy wymyć w wodzie z dodatkiem Ludwika lub
> proszku IXI [zasłyszane] i po sprawie. Wiedzą o tym klienci
> supermarketów.

Daltego kupuj? powszechnie Ludwika i IXI? (a propos - czy IXI jeszcze
jest w ogóle do nabycia?)

Władysław

--
Young men think old men are fools; but old men know young men are fools.
G. Chapman

1. Data: 2004-05-29 17:25:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 29 May 2004 16:42:29 GMT, Wladyslaw Los <w...@o...pl>
wrote:

>Daltego kupuj? powszechnie Ludwika i IXI? (a propos - czy IXI jeszcze
>jest w ogóle do nabycia?)
>
>Władysław

jak juz ma byc cos zracego to moze lepiej Cypiska...

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-05-30 00:53:34

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Medea wrote:
> [...]
> sklepie. Narażają mi się już od jakiegoś czasu - a jest to sklep
> firmowy dużych zakładów mięsnych - ręce opadają, już nie wiem gdzie
===
Jakiś robal dawał tu niedawno przepis na udziec indyczy a la golonka. Może
wypróbujesz. Tyle wspaniałych przypraw z tego znakomitego przepisu powinno
zabić smak zgnilizny moralnej.

waldek
===

1. Data: 2004-05-30 05:01:46

Temat: [OT] władysława pyt. o ixi
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
(a propos - czy IXI jeszcze
> jest w ogóle do nabycia?)

Jest , a jakże, i to nawet w bardzo ładnym opakowaniu - zdziwiłam się
wczoraj szukając proszku do prania w markecie.

pozdr

cherokee
objedzona pizzą od wczoraj

1. Data: 2004-05-30 06:32:42

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jakiś robal dawał tu niedawno przepis na udziec indyczy a la golonka. Może
> wypróbujesz. Tyle wspaniałych przypraw z tego znakomitego przepisu powinno
> zabić smak zgnilizny moralnej.

Za późno :-). Nie zdecydowałam się także na Ludwika, IXI i peklosól :-).
Pozdrawiam
Ewa, nie idąca z duchem cywilizacji i współczesnych "norm" żywieniowych.

sos
Sorento - prośba o jakiś przepis
batoniki musli
Jak zrobić logos?