smutne reminescencje

1. Data: 2002-01-25 02:25:48

Temat: smutne reminescencje
Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Kilka miesiecy temu wrocilam z Polski, dlugo tam nie bylam. Niestety tam
zachorowalam i co za tym idzie przyszlo mi sie zetknac z lekarzami. Wiekszosc z
nich to pazerne sepy i gdyby jeszcze ich wiedza medyczna szla w parze z
zadaniami finansowymi to jakos mozna by probowac ich zrozumiec ale gdzie tam.
Nasuwa sie jedno okreslenie : SEPY

Anika

2. Data: 2002-01-25 09:55:44

Temat: Re: smutne reminescencje
Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anika6042 napisał(a) w wiadomości:
<2...@m...aol.com>...
> [...]
>nich to pazerne sepy i gdyby jeszcze ich wiedza medyczna szla w parze z
>zadaniami finansowymi to jakos mozna by probowac ich zrozumiec ale gdzie

No coz akurat mialas pecha...
Zapewniam Cie, ze porzadni lekarze tez sie zdarzaja :-)))))

pozdrawiam
nielekarz Lukasz

3. Data: 2002-01-25 19:16:25

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jan 2002 10:55:44 +0100, "Lukasz" <l...@p...pl> wrote:

>No coz akurat mialas pecha...
>Zapewniam Cie, ze porzadni lekarze tez sie zdarzaja :-)))))

Niestety tylko "zdarzaja sie" a moim zdaniem to powinna byc normalka.

Saanale

4. Data: 2002-01-26 16:35:04

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
> zadaniami finansowymi to jakos mozna by probowac ich zrozumiec ale gdzie tam.

badz bardziej specyficzna, kiedy juz tak
sie denerwujesz, w przeciwnym razie, jestes
zupelnie niewiarygodna. z poprzednich postow,
wynika, ze oszczedasz na zdrowiu, czyzbys byla
zla, ze w Polsce tez sie placi za sluzbe zdrowia?
iwona

5. Data: 2002-01-26 20:01:59

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zupelnie niewiarygodna. z poprzednich postow,
> wynika, ze oszczedasz na zdrowiu, czyzbys byla
> zla, ze w Polsce tez sie placi za sluzbe zdrowia?

no jasne - przyjechala pani anika do poslki, myslala ze tu da 5$, tam 10$ i
sie przebada na wszystkie strony za nasze skladki na k.ch. - jak to mialo
miejsce za poprzedniego systemu ubezpieczen (o ile mozna to tak bylo nazwac) -
a tu masz - trzeba placic... cholera, ale SEPY!!!!

6. Data: 2002-01-26 23:23:21

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: smutne reminescencje
From: a...@p...onet.pl
Date: 1/26/02 3:01 PM Eastern Standard Time

--
Zupelnie przekreciles sens mojego postingu i szkoda czasu na jalowa dyskusje,
poprostu macie to co akceptujecie i jesli nie stawiacie wymagan ludziom ktorym

7. Data: 2002-01-26 23:48:16

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sumy wowczas kiedy mieszkalam w Polsce. Mialam wlasny biznes i zdzierano ze
> mnie sto razy wiecej niz ty musisz placic.

to ja, tylko z drugiego konta :-)

a skad wiesz, jakie ja place skladki, co?

Adam

8. Data: 2002-01-29 12:34:06

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Niestety tylko "zdarzaja sie" a moim zdaniem to powinna byc normalka.

W kazdym zawodzie jest procent ludzi uczciwych i procent kombinatorow
(lagodnie mowiac) wiec zawod lekarza nie jest wyjatkiem.
pozdrawiam
Lukasz

Studium masażu
Kilka pytan ?