socjalizm- mental disorder

1. Data: 2017-05-12 08:09:38

Temat: socjalizm- mental disorder
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

https://reporters.pl/7316/5-mln-lewackich-dzieci-w-u
sa-potrzebuje-pomocy-psychiatrycznej-sami-ocencie-wi
deo/

polecam też pozostałe filmy na ten temat.
No cóż- od dawna to wiedziałem- nieskromnie napiszę :-)

--
Chiron

2. Data: 2017-05-20 01:25:14

Temat: Re: socjalizm- mental disorder
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:
> [...]
deo/

> polecam też pozostałe filmy na ten temat.
> No cóż- od dawna to wiedziałem- nieskromnie napiszę :-)

No cóż - może o tym nie wiedziałam, ale nieskromnie spytam, dlaczego mnie
to nie zaskakuje?

3. Data: 2017-05-20 02:36:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://reporters.pl/ - ooo... widzę tęsknotę za gazetą "Skandale".

4. Data: 2017-05-20 04:10:12

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przecież to fałszywka dziczy zbrodniczej jakimi są "narodowcy" . W polsce i usa mamy
wewnętrzny ekstremizm prawicowy a nie lewicowy, wyczerpują definicje terroryzmu.
Uważasz że to jest normalne śpiewać Rotę Konopnickiej ....nie będzie niemiec pluł nam
w twarz ni dzieci nam germanił.... i za chwilę.....hajlują jak szwaby do Hitlera?
Śpiewać pień lesbijki i krzyczyć precz z Homo. Feministki i wyć wieszać feministki.
Prosemitki i krzyczeć żydzi do gazu, terroryzować polaków i przyjezdnych pobiciami i
groźbami, ryczeć jak dzika świania przeciwko Unii gdzie eksport opiera się na
ogromnej ilości polskich firm handlujących z Unią?

5. Data: 2017-05-20 05:28:42

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Globik- to tylko twoje wymysły. Podasz przykłady na to, co napisałeś
powyżej? jasne, że nie- bo ich nie ma.

--
Chiron

p.s.
Na ostatniej demonstracji PO, próbujący się do nich przyłączyć pod tęczową
flagą homoseksualiści zostali kopniakami i szturchańcami ochroniarzy
odgonieni. Powtórzę: demonstracji PO.

6. Data: 2017-05-20 05:41:55

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -

Globik- to tylko twoje wymysły. Podasz przykłady na to, co napisałeś
powyżej? jasne, że nie- bo ich nie ma.

--
Chiron

Czy ty jesteś chory czy już tak skrajnie obłudny, marsze pseudonarodowców masz na
porzadku dziennym, ryki nienawiści i następnie pobicia na porzadku dziennym. Kilka
dni temu na ONZ Polska dostała za to w dupę, krytykowana przez wszystkich za
nienawiść, pobicia, ksenofobie itd.... Krytykowano nas jako kraj totalitarny czyli
bandycki. Ty może zamiasz TVPKorea Północna przeczytaj co się w kraju dzieje w
normalnych informacjach.

7. Data: 2017-05-20 05:47:07

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiron

[...]

==

KONKRETY proszę. Dawaj linki do tych ryków i pobić
--
Chiron

8. Data: 2017-05-20 05:53:29

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A po co jak i tak kołtun stwierdzi że internet uginajacy się informacji o
faszystowskich marszach jest żydowski. Już nawet styliści protestują bo tandetnie ONR
podrabia niemieckie mundury, wysyłaja ich do gejowskich klubów w Berlinie, bo ci
takie mundury robią perfekcyjnie.

9. Data: 2017-05-20 06:21:15

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fakt.pl/onr

10. Data: 2017-05-20 06:49:48

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> http://www.fakt.pl/onr
Czy czytasz swoje linki? A jeśli tak- to czy je rozumiesz?

--
Chiron

Co knuje amerykańska lewica...
Albo koniec z przemocą albo rozwałka homo sapiensa.
Wybory we Francji
Kolejny agent Putina wspierany przez Macierewicza
Co tak pusto?