soczewica mix total

1. Data: 2004-09-07 18:08:25

Temat: soczewica mix total
Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Nic juz nie zostalo mi z zielonej soczewicy. Chcialem sie podzielic bo
wyszlo calkiem smaczne.i juz prawie po wszystkim(teraz jeszcze zjesc.
Zainspirowany Wasza pomyslowoscia co do wykorzystania ugotowanej soczewicy.
Wykazalem sie inicjatywa tworcza i zrobilem jeszcze cos innego niz
proponowaliscie.

3/4 szkl. soczewicy zielonej - ugotowac na sypko.
baklazany dwa srednie - upiec na grillu.
z kilka papryk - tez zgrilowac -obrac skorki z jednych i drugich.
drobo posiekana cebule(3 szt.) i czosnek(1/2. glowki) usmarzyc na oleju
obszczypac bazyli niewielki krzak. wrzucic to wszysto do miski i popiescic
melakserem. swierzy pieprz i sol tylko morska dodac dla smaku.
tak wyszla mi pasta na chleb.
ale ja mam gorace buleczki i zaczynam je drazyc niecierpliwe pozbawiajac
miazszu, zeby naladowac takie lodeczki chrupiace w/w pasta na gore pomidor
malinowy i ciesze sie ze mi tyle soczewicy zostalo,tylko bulek mi brakuje.
pozdrawiam
greg

1. Data: 2004-09-07 18:43:19

Temat: Re: soczewica mix total
Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obszczypac bazyli niewielki krzak. wrzucic to wszysto do miski i popiescic
> melakserem. swierzy pieprz i sol tylko morska dodac dla smaku.

zrobiles aiwar z soczewica:)
bez soczewicy tez pyszne
zapakowalam troche aiwaru do sloikow na zime uwielbiam go:)

pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-09-08 08:13:02

Od: "s...@a...pl" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

gregorius wrote:

> 3/4 szkl. soczewicy zielonej - ugotowac na sypko.
> baklazany dwa srednie - upiec na grillu.
> z kilka papryk - tez zgrilowac -obrac skorki z jednych i drugich.
> drobo posiekana cebule(3 szt.) i czosnek(1/2. glowki)

Hmmm tak sobie czytam i czytam i wszystko juz mi sie miesza.... Kiedy
grupowicze pisza tu o czosnku, tak jak powyzej, zawsze sie zastanawiam,
czy to aby rzeczywiscie chodzi o pol glowki czy o pol jednego zabka...
Bo czosnek caly to glowka a podzielony na czescie to znaczy na zabki, tak?
I tutaj sie tylko chcialam upewnic czy aby do tej pasty jest potrzebne
pol glowki?

Agnieszka

1. Data: 2004-09-08 08:17:17

Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy to aby rzeczywiscie chodzi o pol glowki czy o pol jednego zabka...
> Bo czosnek caly to glowka a podzielony na czescie to znaczy na zabki, tak?

Wydaje mi sie ze do czosnku trzeba miec bardzo indywidualne podejscie. Jedni
go lubia inni nie. Dla mnie to jedna z glownych przypraw w kuchni. Jesli
polglowki Cie szokuje, to pewno nie jestes fanka czosnku i daj go poprostu
mniej dostosowujac do swoich kubkow samkowych

pzdr
anty- wampirowa Ktoska

1. Data: 2004-09-08 09:39:52

Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czosnek bardzo lubie i w tej pascie dawalem go etapami. 3/4 porcji wpierw
do smazenia z cebula, na koncu smazenia- bo lubi sie szybko palic.a reszte
potem do juz zrobionej pasty. inaczej smakuje usmazony z cebulka,inaczej
upieczony np. na grillu z maslem a inaczej surowy - kazdy jest swietny:)
I dalem pol glowki a nie zabka.
pozdr.
greg

Biały serek z makrelą w pomidorach...