soczewki - problem - prosze o pomoc

1. Data: 2004-12-16 06:43:23

Temat: soczewki - problem - prosze o pomoc
Od: " help" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nosilem do tej pory Advance'y, teraz przerzucilem sie na SofLens Comfort, i
zauwazylem ze mam popekane "naczynia krwionosne" ? tak to sie nazwya? na galce
oczenej coraz wiecej takich czerwonych wstazek, martwi mnie to ze podchadza
one pod sama rogowke (tak to sie nazywa? to kolko wielkie na srodku oka;-)).
Czy to jest pierwszy objaw wrastania sie naczyc w rogowke? Czasami one
znikaja, czasami sa bardzo widoczne (raczej daleko od "kolka", ale sa tez i
blisko malutkie "naczynka"). Moze mnie ktos uswiadomic od czego to jest i co
to jest? PROSZE O POMOC! DZIEKI

2. Data: 2004-12-16 08:48:44

Temat: Re: soczewki - problem - prosze o pomoc
Od: "Leszek 'LECHU' Foss" <l...@c...chip.lp> szukaj wiadomości tego autora

help <n...@W...gazeta.pl> wystukał(a):

> [...]
> bardzo widoczne (raczej daleko od "kolka", ale sa tez i blisko
> malutkie "naczynka"). Moze mnie ktos uswiadomic od czego to jest i co

Też miałem coś podobnego przy soczewkach Surefue (Johnsona). Okulista
zalecił mi zmiane na Focus Night&Day (przepuszczają o wiele więcej
powietrza). Jest o wiele lepiej niż było. IMHO możesz też na jakiś czas
odstawic soczewki i powinno też pomóc. Poza tym nie wszkodzi wybrać się
do okkulisty, po zmianie typu soczewke taka wizyta jest nawet konieczna.

--
[ Leszek 'LECHU' Foss ]
[---lechu[at]club.chip.pl---]

syndrom Criswich'a- Shepensa
proteza oka
KONIEC Z OPRYSZCZKA !!!
rak prostaty
Częste drapanie w gardle, jak się pozbyć?