sok z ciemnych winogron

1. Data: 2006-09-21 21:56:16

Temat: sok z ciemnych winogron
Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

witam. przeszukałam juz google pod kątem soku z ciemnych winogron ale jak
wiadomo
pojawia mi siętylko wynik wino... ;-)
a mnie chodzi o sok, taki do herbaty. kiedys cos takiego pilam ale juz nawet
nie pamietam
kto to wtedy robil..
w zeszlym roku zrobila mi sie galaretka... ;-))
czy ktos ma jakis sprawdzony (a nawet i nie sprawdzony) przepis na sok?
jesli tak to poprosze, winogronka sa juz w garnku ;-))

--
morepig i susełek (12.02.05)
www.foto.sobilo.com

2. Data: 2006-09-22 07:23:38

Temat: Re: sok z ciemnych winogron
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

morepig <m...@s...com> napisał(a):

> czy ktos ma jakis sprawdzony (a nawet i nie sprawdzony) przepis na sok?
> jesli tak to poprosze, winogronka sa juz w garnku ;-))

Włożyć winogrona /można bez odrywania od gałązek/ do sokownika, posypać
cukrem. Gorący sok wlać do wyparzonych butelek /najlepsze z zakrętkami typu
twist/ zakręcić.

Ania

3. Data: 2006-09-22 08:45:24

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Włożyć winogrona /można bez odrywania od gałązek/ do sokownika, posypać
> cukrem. Gorący sok wlać do wyparzonych butelek /najlepsze z zakrętkami
> typu
> twist/ zakręcić.

tak myslalam ze najprostszy sposob bedzie najlepszy ;-D

--
morepig i susełek (12.02.05)
www.foto.sobilo.com

4. Data: 2006-09-22 08:57:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"morepig" <m...@s...com> wrote in message
> [...]
> czy ktos ma jakis sprawdzony (a nawet i nie sprawdzony) przepis na sok?
> jesli tak to poprosze, winogronka sa juz w garnku ;-))

Masz sokowirówkę? To odwirować, wlać do butelek lub słoików dodając cukru i
zapasteryzować. W innym przypadku - maszynka do mięsa (tu jagody
bezpestkowe) lub maszynka do soków tutaj sok też prosto do butelek.
Sokownik jako wyjście ostateczne.

5. Data: 2006-09-22 10:37:14

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Masz sokowirówkę? To odwirować, wlać do butelek lub słoików dodając cukru
> i zapasteryzować. W innym przypadku - maszynka do mięsa (tu jagody
> bezpestkowe) lub maszynka do soków tutaj sok też prosto do butelek.

sokowirowke mam, tak zrobie z dziesiejsza partia ;-))

--
morepig i susełek (12.02.05)
www.foto.sobilo.com

6. Data: 2006-10-11 09:29:44

Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

morepig wrote:
> [...]
> czy ktos ma jakis sprawdzony (a nawet i nie sprawdzony) przepis na sok?
> jesli tak to poprosze, winogronka sa juz w garnku ;-))

Wytłoczyć sok (można też sokowirowka). Gotować w garnku na małym
ogniu (bez cukru) aż powstanie syrop. Syrop w słoiczki. Można go
rozcieńczać i mam y sok czy też używać jako dodatek do różnych
potraw

Wino Alandra - pytanie do wroclawian
rożki na słodko lub ostro
co podac do wieprzowiny z jablkami?
maslo x mix
Forum z przepisami Nigelli Lawson i nie tylko