sok z sokowirówki

41. Data: 2009-05-11 05:47:36

Temat: Re: sok z sokowirówki
Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ale juz jest doskonaly produkt. Tarki do jabluszek dla niemowlakow -
> zrobione ze szkla - wiec w zaden sposob nie zabijaja one tych no
> jonow... Tarki te maja tylko jedna wade - na razie sa stosunkowo
> tanie... :-)

Kij tam z jablkami - to i marchewki, to ja nawet wole w calosci zjesc,
ale co z kapusta? Ta zawiera spore ilosci witaminy C, a ja uwielbiam
surowke z bialej kapusty. Ani tego recznie polamac, ani pociac
nozem... CO JA MAM TERAZ ZROBIC???? ;)
--
Olleo

42. Data: 2009-05-11 05:48:49

Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wiadać na tym przykładzie w jakim kierunku idziemy po "tzw.
> restrukturyzacji*

Co ma do tego restrukturyzacja? :-o
--
Olleo

43. Data: 2009-05-11 08:26:44

Od: Szczepan Białek <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@t...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> Wiadać na tym przykładzie w jakim kierunku idziemy po "tzw.
> restrukturyzacji*

Co ma do tego restrukturyzacja? :-o

Po przed restrukturyzacją nie można było sprzedawać w aptece rafinowanego
tłuszczu kanałowego. Rafinowany szedł na mydlo.
S*

44. Data: 2009-05-11 08:31:59

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 06:47, o...@t...pl wrote:

> ale co z kapusta? Ta zawiera spore ilosci witaminy C, a ja uwielbiam
> surowke z bialej kapusty. Ani tego recznie polamac, ani pociac
> nozem... CO JA MAM TERAZ ZROBIC???? ;)

Jak to niektóre ludy robią - pogryźć i wypluć z powrotem do
miski ;-))))))

Im chyba cudownej wyciskarki się nie sprzeda ;-))))

Ania

45. Data: 2009-05-11 08:37:05

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@t...pl wrote:

> [...]
> ale co z kapusta? Ta zawiera spore ilosci witaminy C, a ja uwielbiam
> surowke z bialej kapusty. Ani tego recznie polamac, ani pociac

Kapuste to mozesz akurat prezz sokowirowke - wyjatkow twarde sa te
kapusciane witaminy i nie zabija ich zwykla sokowirowka

Mozesz tez zastosowac metode wynaleziona w czasach kiedy o jinach i
witaminach nikt nie slyszal (wiec ich nie zabija) - szatkownica,
drewniana beczka, brudne nogi - po kilku tygodniach ilosc witaminy C
wzrasta wielokrotnie...

Pozdro

Maseł

46. Data: 2009-05-11 08:41:22

Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Po przed restrukturyzacją nie można było sprzedawać w aptece rafinowanego
> tłuszczu kanałowego. Rafinowany szedł na mydlo.

Tak samo przed restrukturyzacja, jak i na przyklad przed zniknieciem
saturatorow z ulic, czy likwidacja PZPR. Myslisz, ze powiniennem
szukac tutaj zwiazku przyczynowo-skutkowego?

Mylisz PRZYCZYNE z KORELACJA. Sprobuje ci to wyjasnic. Jak na dworze
pada dluzej deszcz, to pewnie zauwazysz silna korelacje sredniego
poziomu wody w rzekach z iloscia otwartych parasoli na ulicach.
Parasole jednak nie sa przyczyna podwyzszego poziomu rzek, a to, ze
ludzie przestana je nosic, nie sprawi, ze automatycznie opadna rzeki.
--
Olleo

47. Data: 2009-05-11 08:45:46

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

o...@t...pl pisze:

> [...]
> Parasole jednak nie sa przyczyna podwyzszego poziomu rzek, a to, ze
> ludzie przestana je nosic, nie sprawi, ze automatycznie opadna rzeki.

A probowałeś już elektrowstrząsów albo chociaż kardiazolu ? ponoć
niektórym pomaga....

Juanitos

48. Data: 2009-05-11 09:56:11

Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> witaminach nikt nie slyszal (wiec ich nie zabija) - szatkownica,
> drewniana beczka, brudne nogi - po kilku tygodniach ilosc witaminy C

Tja, ale to juz po poszatkowaniu nozem :P

A ja lubie surowke i juz.
--
Olleo

49. Data: 2009-05-11 09:56:43

Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> A probowałeś już elektrowstrząsów albo chociaż kardiazolu ? ponoć
> niektórym pomaga....

To jest ta twoja rzeczowa odpowiedz?
--
Olleo

50. Data: 2009-05-11 15:27:48

Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> skoro za PRLu ludzie byli tak wykształceni to dlaczego bodownictwo
> mieszkaniowe było ponizej poziomu czworaków dworskich?:O)
> dlaczego produkowano takie wspaniałę syrenki i telewizory rubin, podczas gdy
> na erszcie zacofanego kapitalistycznego swiata produkowano cuda techniki
> jakich nawet dzisiaj nie jesteśmy w stanie wyprodukować?:O)

Bo to karly reakcji wpychaly kije w trybiki socjalistycznej machiny ;)
--
Olleo

Czesc!
Lamblie
Poród - pytanko
Materiał do tymczasowego wypełnienia zęba w aptece?
depakina+pernazyna+mians eryna+fluoksetyna = pytanie