sok z sokowirówki

1. Data: 2009-05-06 14:54:05

Temat: sok z sokowirówki
Od: "Basia" <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbuję znaleźć odpowiedź na nurtujące mnie pytanie.
Czy sok z sokowirówki jest zdrowy, zawiera potrzebne
enzymy?
Moja koleżanka próbuje mnie przekonać, iż w opisie
wyciskarki do warzyw i soków / cena 2200 zł/ jest informacja,
iż sokowirówki niszczą enzymy.
Nie rozumiem dalczego? Proszę o opinię.

2. Data: 2009-05-06 16:29:35

Temat: Re: sok z sokowirówki
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> [...]
> Moja koleżanka próbuje mnie przekonać, iż w opisie
> wyciskarki do warzyw i soków / cena 2200 zł/ jest informacja,

ponoć ładunek elektrostatyczny sprawia, że znikają jony (czy tam pojawiają
się), ale tylko ponoć.

3. Data: 2009-05-06 16:54:29

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> ponoć ładunek elektrostatyczny sprawia, że znikają jony (czy tam pojawiają
> się), ale tylko ponoć.

Stara sprawa sprzed ca 40 lat, a jak widać ciągle to nowość. Sok z
marchwi za otrzymany za pomocą wysokoobrotowych wirów zawiera minimalne
ilości betakarotenów. Badania przeprowadzono w latach 70-tych a
laboratorium OBR "PREDOM" dla kilkunastu typach sokowirówek, w tym dwóch
typach krajowych. Pozostaje zatem praska i płótno lniane :-)

Pozdrawiam
Juanitos

4. Data: 2009-05-06 21:53:34

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja koleżanka próbuje mnie przekonać, iż w opisie
> wyciskarki do warzyw i soków / cena 2200 zł/ jest informacja,

Ze złota jest?

zyga

5. Data: 2009-05-07 10:23:17

Od: "Basia" <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał w
wiadomości news:gtsvu4$8eb$2@news.interia.pl...

> Moja koleżanka próbuje mnie przekonać, iż w opisie
> wyciskarki do warzyw i soków / cena 2200 zł/ jest informacja,

> Ze złota jest?
> zyga
__________________________________
Ze złota na pewno nie. Widziałam jednak ceny.
Rzeczywiście tyle kosztuje.
Niedawno kupiłam sokowirówkę. Miałam przekonanie,
że piję zdrowe soki, a teraz...

6. Data: 2009-05-07 12:02:40

Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 May 2009 12:23:17 +0200, Basia napisał(a):

> [...]
> Ze złota na pewno nie. Widziałam jednak ceny.
> Rzeczywiście tyle kosztuje.
> Niedawno kupiłam sokowirówkę. Miałam przekonanie,

Bo pijesz.
--
Another

7. Data: 2009-05-07 12:53:19

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Another pisze:

a.com> napisał w

> Bo pijesz.

Fakt. Pomimo swoich wad sok z sokowirówki nie można porównać do "soków"
z kartonu. Tak więc nie zamartwiaj się i pij smacznie :-)

Pozdrawiam
Juanitos

8. Data: 2009-05-07 16:23:25

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> Ze złota na pewno nie. Widziałam jednak ceny.
> Rzeczywiście tyle kosztuje.
> Niedawno kupiłam sokowirówkę. Miałam przekonanie,
> że piję zdrowe soki, a teraz...

Albo masz za dużo pieniędzy albo dajesz sobie łatwo kit wciskać.

zyga

9. Data: 2009-05-07 17:33:42

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos wrote:

> Badania przeprowadzono w latach 70-tych a
> laboratorium OBR "PREDOM" dla kilkunastu typach sokowirówek, w tym dwóch
> typach krajowych. Pozostaje zatem praska i płótno lniane :-)

a masz gdzieś jakiś odnośnik świadczący o tym, że te badania faktycznie
miały miejsce? Człowiek cholera na zimne dmucha

10. Data: 2009-05-07 21:19:10

Od: "Basia" <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> a masz gdzieś jakiś odnośnik świadczący o tym, że te badania faktycznie
> miały miejsce? Człowiek cholera na zimne dmucha

Powiem Wam szczerze Panowie,że ja naprawdę tego nie rozumiem.
Przyględam się mojej sokowirówce podczas pracy i patrzę
jak piękny sok z niej wypływa i nie potrafię znaleźć wytłumaczenia
na te naukowe dowody.

> --
> . Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl . Nie jestem lekarzem :P

Czesc!
Lamblie
Poród - pytanko
Materiał do tymczasowego wypełnienia zęba w aptece?
depakina+pernazyna+mians eryna+fluoksetyna = pytanie