Re: solarium

Data: 2005-01-18 17:59:02
Temat: Re: solarium
Od: "Micha" <m...@w...pl>

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:csit7n$qfp$1@inews.gazeta.pl...

> popieram. a przed wejściem na plażę też? ;)

Rozumiem Twoj sceptycyzm jak najbardziej. Jeszcze niedawno też bym tak
zareagowała na tego typu hasła. Wiem też, że jeżeli coś nas osobiście nie
dotyka to nie robi na nas szczególnego wrażenia. To tak jak z kierowcami,
którzy naginają wszelkie granice bezpieczeństwa w przekonaniu, że im się
wypadek nie zdarzy.
Ale ja to przeżyłam i chciałabym ostrzegać wszystkich przed tragicznymi
czasem skutkami lekkomyślności, jaką może być opalanie w solarium - to taki
naturalny odruch. Jeżeli choć kilka osób weźmie to sobie do serca to już
będzie mały sukces. W Polsce jest niestety bardzo nikła świadomość
profilaktyki antyrakowej. Lekarze pierwszego kontaktu są w większości
kompletnymi ignorantami, o czym miałam niestety okazję się przekonać, a my
sami często lekceważymy niepokojące symptomy. Dlatego, proszę Cię, droga
justo, nie postrzegaj moich apeli jako prowokację :-)))
Polecam też przeczytanie artykułu
http://www.mediweb.pl/beauty/wyswietl_vad.php?id=907
.

pozdrawiam, Micha