solarium

1. Data: 2003-04-28 17:23:29

Temat: solarium
Od: "ula" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech ktos mi opowie jak kozystac z solarium. Co ze soba zabrać i jak to sie
odbywa, ile czasu po raz pierwszy i czy można nie opalać twarzy?

1. Data: 2003-04-28 17:26:19

Temat: Re: solarium
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula" <s...@2...pl> napisał w wiadomości
: Niech ktos mi opowie jak kozystac z solarium. Co ze soba zabrać i jak
to sie
: odbywa, ile czasu po raz pierwszy i czy można nie opalać twarzy?
:
:
Może najpierw jak korzystać ze słownika ortograficznego?
Poza tym polecam poszukać trochę w archiwum grupy.
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
e=UTF-8&group=pl.rec
.uroda

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-04-28 17:50:47

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj te artykuły:
http://www.wizaz.pl/beata_solarium_opalanie.php

http://www.wizaz.pl/menu_slonce.php

1. Data: 2003-04-28 17:52:16

Od: "miśka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. Solarium to super sprawa, sama chodze jak tylko mnie stac na nie.
Trzeba zabrac ze soba gumke do wlosów jesli masz dlugie i tyle. Osobiscie
polecam solarium stojace, jest bardziej higieniczne, nie kladziesz sie po
kims na lóżku. A jeszcze jak jest muzyczka to mozna niezle powariowac. Tylko
ze w solarium stojacym nie ma mozliwosci nie opalania twarzy. W solarium
lezacym mozesz poprosic o wylaczenie lamp na twarz, w stojacym nie ma takiej
mozliwosci. Jak to sie odbywa??? Wchodzisz do pokoiku, gdzie znajduje sie
solarium stojace badz lezace. Zmywasz makijaz, rozbierasz sie oczywiscie do
naga (tyleczek tez trzeba opalic :) ), kladziesz sie i przymykasz klape
(jesli solarium lezace). Klapa nie zamyka sie do konca. Jesli solarium jest
stojace to wchodzisz do srodka, zamykasz drzwi. Wczesniej pani pokaze ci
ktory guzik wlaczyc jak bedziesz gotowa. naciskasz i START....... Uwielbiam
sie opalac na solarium choc dobrze wiem ze to jest niezdrowe. Na pierwszy
raz mozesz isc na max 5 minut, a pozniej sukcesywnie zwieksza sie dawke: 7,
8 10, 12 min Osobiscie uwazam ze chodzenie na dluzej niz 12 min jest bez
sensu. Jesli pojdziesz na dluzej to sie spieczesz i moze zejsc skora, ale i
tak wszystko zalezy od karnacji. Zobaczysz sama czy nie jestes zbyt
czerwona. Zycze milego opalania. Acha!!! Po wyjsciu z solarium nie powinno
sie kapac przez okolo 3 godziny. Pozdrowionka.

1. Data: 2003-04-28 18:37:44

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym jeszcze dodala o koniecznosci stosowania kosmetykow przeznaczonych
specjalnie na solarium, ochronie oczu poprzez uzywanie okularow ochronnych -
najlepeij miec swoje, male, takie jak lupinki od orzecha, oraz o ochronie
sutkow, jesli sie opalasz bez biustonosza - ale takie podejscie jest nie
wszedzie popo\ularne - jesli myslisz troche do przodu i interesuje cie co sie
z twoim cialem bedzie dzialo za kilka lat - to pamietaj o tych radach - jesli
chcesz sie tylko syzbko opalic i nie przejmowac konsekwencjami - nie musisz
:)))))
Nikoosia

1. Data: 2003-04-28 20:55:09

Od: "Adam" <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@B...onet.pl> napisał w wiadomości

> Może najpierw jak korzystać ze słownika ortograficznego?
> Poza tym polecam poszukać trochę w archiwum grupy.
> [...]

Naprawde!? Nie chce mi sie wierzyc! Bylas juz w solarium!?
Nieprawdopodobne! To Ty swiatowa kobitka jestes!
Ja Tobie polecam wiadro zimnej wody - prosto na glowe. Idz, kopnij meza w
przyrodzenie, miast wyzywac sie na Bogu ducha winnej dziewczynie. Slyszalas
kiedy o kulturze osobistej? Co, NTG? Wykracza poza zakres Twoich
zainteresowan?

1. Data: 2003-04-28 22:01:48

Od: "ana" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram!!! Inteligencją Kasia nie grzeszy!!! I jakaś mało przyjazna sla
otoczenia :)
Użytkownik "Adam" <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> napisał w
wiadomości news:b8k4f7$fqs$1@news.onet.pl...

1. Data: 2003-04-28 23:02:37

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jakiej podstawie stwierdzasz braki w mojej inteligencji?
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-04-28 23:14:00

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jeszcze radzę Ci lamo, żebyś zapoznała się z netykietą i odpowiadała
POD postem. Było to pisane 1000 razy, więc coś chyba z Twoim IQ jest nie
halo. I zmień kodowanie, bo Twoje posty są nieczytelne. Zresztą i tak
nic nie wnosisz do dyskusji, więc w zasadzie bez znaczenia jakie masz
kodowanie.
Owszem, jestem nieprzyjazna dla półgłówków, prostaków i ignorantów.

PLONK
Kasia

1. Data: 2003-04-29 00:21:39

Od: "Z. Boczek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Kasia <k...@B...onet.pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> [...]
masz
> kodowanie.
> Owszem, jestem nieprzyjazna dla półgłówków, prostaków i

Dziwnie po 12 minutach od pierwszej, ciekawej riposty Cię wzięło na
KoFnięcie :-)
Kiedy tamto naprawdę IMHO było dobre...

--
Z. Boczek
Nie pozdrawiam - po co ryzykować, że i to źle odbierzesz? :-)

Cien Wibo
Kupiłam w końcu Mariza podkład...
Emulsja delikatnie złuszczająca
Petrole Lotion - odstąpię