solarium- rekompensata

1. Data: 2004-07-04 20:44:36

Temat: Re: solarium- rekompensata
Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisal:

> Tak wiec dzisiaj poszlam do Solarium powiedziec im na jakie cierpienia
> mnie skazali;-) Pokazalam swoje biedne cialo. Kierowniczka
> przeprosila i w ramach rekompensaty jak juz mi sie wszystko wygoji,
> bede miec solariym za friko dotad az nie bede brazowa hihi. To sie
> nazywa walka o wlasnie interesy!

urzekla mnie Twoja histeria...

--
Psychik
howuser&userid=360448

3. Data: 2004-07-05 20:30:14

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w ramach rekompensaty jak juz mi sie wszystko wygoji, bede miec solariym
> za friko dotad az nie bede brazowa hihi. To sie nazywa walka o wlasnie

Jestesmy z Ciebie dumni...

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

4. Data: 2004-07-05 21:43:41

Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):

> [...]
> w ramach rekompensaty jak juz mi sie wszystko wygoji, bede miec solariym
> za friko dotad az nie bede brazowa hihi. To sie nazywa walka o wlasnie

Poparzyli Cie ? i chcesz tam wrocic;)?
Nastepnego brazowienia mozesz nie przezyc :P

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info

5. Data: 2004-07-06 13:46:31

Od: "C_4" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w ramach rekompensaty jak juz mi sie wszystko wygoji, bede miec solariym
> za friko dotad az nie bede brazowa hihi. To sie nazywa walka o wlasnie

gratuluje mikroskopijnego mozczku;-)) hehe.

Ps; nie szkoda Ci zdrowia i skory ??

C_4

6. Data: 2004-07-06 17:34:17

Od: "k.ia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stokrotka napisał:

To sie nazywa walka o wlasnie
> interesy!
>
> Stokrotka

...hmm, tak się teraz zastanawiam co miałaś na myśli. Czyją walkę? Mam
nadzieję że nie swoją bo to przecież chyba nie w Twoim interesie dalej
się smażyć i hodować czerniaka?! No... chyba że nadinterpretuję Twoją
wypowiedź.
Tak czy inaczej życzę zdrowia - kinga

Czy to rak?
bol brzucha i goraczka