sos czosnkowy sphinx

1. Data: 2004-12-15 18:57:54

Temat: sos czosnkowy sphinx
Od: "Pawel Trzeciak" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ten temat juz byl nie raz przerabiany na grupie.
Czy komus sie udalo zrobic taki sos? Prosze o konkretny przepis.

1. Data: 2004-12-15 22:03:23

Temat: Re: sos czosnkowy sphinx
Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Trzeciak" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> Ten temat juz byl nie raz przerabiany na grupie.
> Czy komus sie udalo zrobic taki sos? Prosze o konkretny przepis.
> Pozdrawiam

Kefir+czosnek granulowany+majonez+troszke soli..

Marek

1. Data: 2004-12-16 12:56:52

Od: "Maciuś" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kefir+czosnek granulowany+majonez+troszke soli..

Eeeee, wtedy to wychodzi maź o smaku vegety :-) Ja robie to z wyciśniętym
czosnkiem, majenozem, kefirem/śmietaną i odrobiną czerwonej papryki w
proszku, ale to i tak nie to, o co pyta Paweł, więc z chęcią się dowiem, w
czym tkwi sekret sfinksowego sosu.

Pozdrawiam, Maciek

1. Data: 2004-12-17 13:29:54

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciuś" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czosnkiem, majenozem, kefirem/śmietaną i odrobiną czerwonej papryki w
> proszku, ale to i tak nie to, o co pyta Paweł, więc z chęcią się dowiem, w
To obadajcie tak:
majonez+SEREK WANILIOWY+czosnek (ja daje świerzy)

CAT

1. Data: 2004-12-17 14:19:06

Od: "J&J" <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

serek smietankowy Ostrowia lub Fromage lub inny twarozkowy
lyzka majonezu
2 lyzki smietany lub jogurtu naturalneho
1-2 zabki czosnku wycisniete
sol, pieprsz papryka

wymieszac dokladnie i do lodowki na 30 minut

Smacznego

Polecam do krakersow, chipsow i innych przegryzek

Co na pierwszy dzień Świąt??
pierniczki Anki - zapytanie
Zatrute karpie??
Tiramisu