Zatrute karpie??

1. Data: 2004-12-15 16:21:54

Temat: Zatrute karpie??
Od: "Roman" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jest z tymi karpiami tak naprawdę, bo podobno pisali w Dzienniku, że są
zatrute i nie można ich jeść.
Wiecie coś na ten temat?
Słyszałem że zaatakował je jakiś wirus, właściciele stawów plajtują, a za
kilka lat mają podobno całkowicie wyginąć (karpie, a nie właściciele!)
To jaką rybę kupić na Święta?

pozdrawiam
Roman

1. Data: 2004-12-15 16:36:13

Temat: Re: Zatrute karpie??
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> Co jest z tymi karpiami tak naprawdę, bo podobno pisali w Dzienniku, że są
> zatrute i nie można ich jeść.

W jakim dzienniku?

1. Data: 2004-12-15 18:28:42

Od: "Roman" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jakim dzienniku?

w Dzienniku Polskim w Krakowie kilka dni temu był artykuł.

Roman

1. Data: 2004-12-15 18:57:55

Od: "DuzyMis" <D...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w Dzienniku Polskim w Krakowie kilka dni temu był artykuł.

Będziesz łaskaw wskzać ten artykuł na stronie
bo nie mogę znaleźć nic oprócz sprzedaży karpia w hipermarketach.
www.dziennik.krakow.pl

Pozdrawiam
Duży Miś

1. Data: 2004-12-15 19:03:43

Od: "Roman" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będziesz łaskaw wskzać ten artykuł na stronie
> bo nie mogę znaleźć nic oprócz sprzedaży karpia w hipermarketach.
> [...]

Właśnie o to chodzi, że pisali o tym w wydaniu gazetowym. Gdyby było na
tej stronie to nie rzucałbym tematu na grupę.
Też szukałem przez gogle ale nic nie znalazłem.
Może ktoś ma ten dziennik albo czytał ten artykuł, to niech się wypowie.

Roman

1. Data: 2004-12-15 23:58:45

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:
> Użytkownik "Roman" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

> W jakim dzienniku?

Chyba w dzienniku Troll Polski ;)

--
mojra

I hit the door, all the dudes hit the floor.

1. Data: 2004-12-16 10:43:22

Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Też szukałem przez gogle ale nic nie znalazłem.
> Może ktoś ma ten dziennik albo czytał ten artykuł, to niech się wypowie.

zrob scana tego artykułu ....

Łukasz G

1. Data: 2004-12-16 10:49:29

Od: "DuzyMis" <D...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Też szukałem przez gogle ale nic nie znalazłem.
> Może ktoś ma ten dziennik albo czytał ten artykuł, to niech się wypowie.

A o wirusie atakującym Trole nie pisali w wydaniu gazetowym ? ;-)
Jeżeli tak to pytanie jak ubić Trola na święta :-)

Pozdrawiam
Duży Miś

1. Data: 2004-12-16 11:19:34

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DuzyMis" <D...@a...pl> napisał w wiadomości

> A o wirusie atakującym Trole nie pisali w wydaniu gazetowym ? ;-)
> Jeżeli tak to pytanie jak ubić Trola na święta :-)

czepiacie się czlowieka, a przeciez juz jakis czas temu media podawaly, ze
jakies chorobsko zabija karpie, hodowcy ponosza straty i dlatego ta ryba
bedzie drozsza w okresie swiatecznym. Nic nie slyszalam o tym, by ryby
przeznaczone do sprzedazy tez byly chore... moze to nadinterpretacja
dziennikarza.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-12-16 12:36:37

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i dlatego ta ryba bedzie drozsza w okresie swiatecznym.

I prawdopodobnie o to przede wszystkim chodzi
Pozdr. - A.
P.S. ale mnie to ani grzębi ani zieje bo ni cierpię karpi :-)

Tiramisu
pomysły na sylwestra
Kto pamięta - chińskie w Towarzystwie Przyjaźni Polsko Chińskiej ?
Zielone papryczki chilli
przepis na sernik