sos do makaronu -help!

1. Data: 2004-04-20 18:15:36

Temat: sos do makaronu -help!
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aloszka

potrzebuję jakiegoś dobrego sosu do makaronu , może być bez mięsa i na
pewno nie pomidorowy z czosnkiem i bazylią (dopóki nie zaczną sie świeże
pomidory ) :)))

co proponujecie ?

--
Pozdrawiam Magda
GG 3424322

1. Data: 2004-04-20 18:24:41

Temat: Re: sos do makaronu -help!
Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> potrzebuję jakiegoś dobrego sosu do makaronu , może być bez mięsa i na
> pewno nie pomidorowy z czosnkiem i bazylią (dopóki nie zaczną sie świeże
> pomidory ) :)))
>
> co proponujecie ?

Proponuję sos z pleśniowego sera gorgonzola - pychotka
przewijało się to już na grupie - pamiętam, że dwa lub trzy lata temu sam o
to pytałem

Pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2004-04-20 18:31:32

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Meg" <m...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> potrzebuję jakiegoś dobrego sosu do makaronu , może być bez mięsa i na
> pewno nie pomidorowy z czosnkiem i bazylią (dopóki nie zaczną sie świeże

To moze z grzybami?
Ilona

1. Data: 2004-04-20 18:59:59

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> potrzebuję jakiegoś dobrego sosu do makaronu , może być bez mięsa i na
> pewno nie pomidorowy z czosnkiem i bazylią (dopóki nie zaczną sie świeże

Może ze szpinakiem? Świetny jest taki sos ze szpinaku do włoskiego makaronu
ricciutelle (coś a'la nasze łazanki).
Ewa

1. Data: 2004-04-21 11:31:59

Od: "Karolina Walczak" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja do makaronu zazwyczaj daję: mielone, koncentrat i groszek. Po dodaniu
soli, pieprzu i odrobiny majeranku ma dobru smak (trzeba wlać wodę od
groszku konserwowego) ;)

1. Data: 2004-04-25 20:53:23

Od: MarcinS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Meg wrote:
> [...]
>
> potrzebuję jakiegoś dobrego sosu do makaronu , może być bez mięsa i na
> pewno nie pomidorowy z czosnkiem i bazylią (dopóki nie zaczną sie świeże

proponuje cos takiego

oliwa z oliwek na patelnie - tak żeby delikatnie przykryła dno.
drukim składnikiem jest śmietana - najlepiej 30 %

a dalej do woli - moze buc sr rokpol, gorgonzola, bazylia, czosnek - itp
- sam czesto robie - pychotka

Marcin

1. Data: 2004-05-04 10:43:18

Od: "Jarosław Laskowski" <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aloszka
>
> co proponujecie ?

Do oliwy z oliwek wycisnij sporo czosnku dodaj jakies ziola i gotowe.
Zamiast ziół ja czasem stosuje przyprawę do spaghetti Kamisa.
smacznego
Jarek

Nawyki zywieniowe Polakow!
dwa słoiki selera