sos pomidorowy do pizzy, ryzu itepe

11. Data: 2006-11-09 02:46:23

Temat: Re: sos pomidorowy do pizzy, ryzu itepe
Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message
news:7738823024$20061108222514@ewcia.kloups...

> Le mercredi 8 novembre 2006 ŕ 22:23:43, dans
> <3354586134$20061108222344@ewcia.kloups> vous écriviez :

> Slavi = jak fioł, to fioł
Takich udających Sylę, nawet przez telefon - miałem bardzo dużo przez te
parę miesięcy, gdy zapytałem o szczegóły - kontakt się zwijał...

12. Data: 2006-11-09 07:30:27

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol wrote:

> Tak spytam z ciekawości po co ta woda ?
> Ja do sosów pizzowych nie dodaję wody, może robię źle. Uświadom
> mnie grzesznego.

To uświadamiam. Napisałam, że daję koncentrat pomidorowy. Taki
najzwyklejszy z puszki. I jest on bardzo gęsty. Bez wody nie wyjdzie sos
tylko potwornie gęste smarowidło. Jak robię z własnego przecieru to
oczywiście wody nie daję.
To jest taki szybki sos do pizzy. Do spaghetti robię oczywiście
przyzwoity sos z pomidorów straganowych albo puszkowych (zależnie od
sezonu).

Pozdrawiam
Bea

13. Data: 2006-11-09 07:32:15

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

darkblue wrote:

> fuj... wloska kuchnia i koncentrat. to mi nie pasuje. naturalne pomidorki to
> jest to. ew. w kawalkach, lub przeciez z kartonika. koncentrat w
> ostatecznosci.

Ale przy pizzy i tak jest sporo pracy.I nie mam czasu bawić się w
porządny sos. Ten robię kilka minut.

Pozdrawiam
Bea

14. Data: 2006-11-09 08:08:42

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message

> Ale przy pizzy i tak jest sporo pracy.I nie mam czasu bawić się w porządny
> sos. Ten robię kilka minut.
>
> Pozdrawiam
> Bea

Nie przejmuj się, widocznie granatowa jest tak młoda, że nie pamięta
włoskiej piosenkarki Rity Pavone i jej piosenki, która nawet w Polsce
święciła kiedyś sukcesy: "Viva la pappa col pomodoro"...

15. Data: 2006-11-09 08:21:08

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Multisenior" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> włoskiej piosenkarki Rity Pavone i jej piosenki, która nawet w Polsce
> święciła kiedyś sukcesy: "Viva la pappa col pomodoro"...

Viva la pappappappa
col popopopopopopomodoro
Viva la pappappappa
che e un capopopopopopolavoro
Viva la pa papappappa
col popopomodor

La storia del passato
ormai ce l'ha insegnato
che il popolo affamato
fa la rivoluzion
ragion per cui affamati
abbiamo combattuto
percio buon appetito
facciamo colazion.

Viva la pappappappa
col popopopopopopomodoro

La pancia che borbotta
e causa del complotto
e causa della lotta
abbasso il direttor
la zuppa ormai l'e cotta
e noi cantiamo tutti
vogliamo detto fatto
la pappa al pomodor

Viva la pappappappa
col popopopopopopomodoro ....

16. Data: 2006-11-09 14:17:20

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):

Nie doczytałem, trochę zalatany jestem, faktycznie sam koncentrat to
tylko gęsta papaka, a jak się podgrzeje to jego konsystencja
gęstnieje.

Pozdrawiam Janusz

17. Data: 2006-11-09 14:29:28

Od: "Sokolnik" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Takich udających Sylę, nawet przez telefon - miałem bardzo dużo przez te
> parę miesięcy, gdy zapytałem o szczegóły - kontakt się zwijał...

Dlatego bez rozmowy en face - uważam, że nie spotkałem jej od 22 stycznia i
tylko raz zadzwoniła... Trudno jeżeli używała innych nicków - eSBuce mają
więcej szczegółów niż się komu wydaje...

18. Data: 2006-11-10 11:58:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Le mercredi 8 novembre 2006 ŕ 22:10:23, dans
> <eith9s$698$1@nemesis.news.tpi.pl> vous écriviez :

> ...droga Sylo

Masz rację - nie zapomnę do końca życia i nie jest mi obojętna.
Czuję się tak, jakbym robił sobie non stop harakiri...
I chyba tylko to mi w końcu zostanie...

19. Data: 2006-11-10 17:09:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Masz rację - nie zapomnę do końca życia i nie jest mi obojętna.
> Czuję się tak, jakbym robił sobie non stop harakiri...
> I chyba tylko to mi w końcu zostanie...

Ona chyba jest ślepa na miłość, dlatego nie umiała / -ie jej przeżywać, moze
tylko pisać o niej...

DO SYLI...
dzien dorby po raz pierwszy
Panslavista - skruszony...
DNA
Pieczenie chleba-jaka książkę polecacie?