jak gruby z jerzym zrobili sobie jajecznicę na kiełbasie

1. Data: 2006-11-08 17:19:22

Temat: jak gruby z jerzym zrobili sobie jajecznicę na kiełbasie
Od: "Pani Dżdżownica" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chłopaki
otwieram dla was wątek
tutaj, tutaj
podajcie przepis

dżdżownica

2. Data: 2006-11-09 09:27:46

Od: "grasshopper" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pani Dżdżownica napisał(a):
> chłopaki
> otwieram dla was wątek
> tutaj, tutaj
> podajcie przepis
>
> dżdżownica

jajecznica, o tak! to jest cos co lubie aczkolwiek czasami eksperymenty
z jajecznica nie przysparzaja jej walorow smakowych.
dla mnie gotowanie (amatorskie w moim przypadku) wiaze sie bardzo z
okolicznosciami. wyjasnie to na przykladzie:

Uwaga! bardziej zaawansowani w gotowaniu moga bulwersowac sie
banalnoscia tego przepisu za ktora z gory przepraszam ale czesto w
prostocie tkwi najwieksza moc ;)

jajecznica na kurkach (swiezo nazbieranych)
wymagania:
- przebywanie w poblizu lasu w sezonie "kurkowym"
- umiejętność wstawania o poranku w sobotę lub niedzielę
- dobrze jest posiadac jakies miejsce poza miastem (dach nad glowa,
stol i kuchnia)
- rodzina lub przynajmniej jedna bliska osoba dla ktorej sie gotuje

skladniki:
- jaja
- maslo
- sol
- pieprz (swiezo mielony)
- kurki (grzyby oczywiscie a nie drob ;) )

o poranku nalezy wyjsc do lasu i nazbierac grzybkow ktore potem
przynosimy do domu i czyscimy
grzybki podsmazamy lekko na maselku i wbijamy jajka.
scinamy tak jak lubimy (ja osobiscie lubie lekko sciete)
solimy i pieprzymy
i podajemy na stol w momencie kiedy pozostali sniadajacy wlasnie budza
sie polechtani zapachem i przecierajac oczka siadaja do stolu ;)

do tego swieze pieczywko..... chleb z piekarni w Kroczycach polecam
(jesli ktokolwiek wie gdzie to jest :)
Najlepiej smakuje na Jurze Krak - Czest. :))))

mariusz

3. Data: 2006-11-09 09:43:22

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

grasshopper napisał(a):
> .. chleb z piekarni w Kroczycach polecam
> (jesli ktokolwiek wie gdzie to jest :)
> Najlepiej smakuje na Jurze Krak - Czest. :))))

Nie, nikt nie wie, bo nikt nie zna Podlesic i okolic, ani tamtejszych
tras rowerowych i po tamtejszych skałkach nikt się nie wspinał, bo każdy
tylko w garze miesza i świata poza tym nie widzi ;)
--
pa, BBjk

4. Data: 2006-11-09 09:52:14

Od: "grasshopper" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):

> [...]
> tras rowerowych i po tamtejszych skałkach nikt się nie wspinał, bo każdy
> tylko w garze miesza i świata poza tym nie widzi ;)

:)))
pieknie tam jest.... i polecam fajna restauracje w Rzedkowicach.
Stosunkowo nowy obiekt. Hotel Skalny i restauracyjka.
Mozna tam zjesc za rozsadna cene i trzeba przyznac ze porcje maja
OLBRZYMIE!
polecam www.hotelskalny.pl
organizowalem tam w pazdzierniku impreze integracyjna dla Klienta i
bylo naprawde rewelacyjnie. Wlasciciel jest bardzo rozsadnym
czlowiekiem i ma bardzo sensowne podejscie do prowadzenia interesow.
Polecam.

5. Data: 2006-11-09 11:41:08

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

grasshopper napisał(a):
> :)))
> pieknie tam jest.... i polecam fajna restauracje w Rzedkowicach.

I chwatit.
Bo od teraz idzie REKLAMA:

> Stosunkowo nowy obiekt. Hotel Skalny i restauracyjka.
> Mozna tam zjesc za rozsadna cene i trzeba przyznac ze porcje maja
> OLBRZYMIE!
> polecam www.hotelskalny.pl

O jaki to straszny przypadek, ze maja strone Jinternetową i ja nawet
znam jej adres bo tak mocno utrwalił sie mi w pamieci.
;-)))

> organizowalem tam w pazdzierniku impreze integracyjna dla Klienta i
> bylo naprawde rewelacyjnie.

To juz czysta *kryptoreklama* Twoich usług.

> Wlasciciel jest bardzo rozsadnym czlowiekiem

Dzielicie sie zyskiem?

> i ma bardzo sensowne podejscie do prowadzenia interesow.
> Polecam.

Chetnie wejdę w ten układ, jaka jest prowizja?
:-P
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-11-09 13:35:59

Od: "Pani Dżdżownica" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> I chwatit.

Chwatit, chwatit.
No i co z tego, że sobie poreklamuje.
Mnie się ten hotel nie podoba - za bardzo wypięty.

A wątek jest o tym jak z Grubym żeście sobie robili jajecznicę na kiełbasie.
Więc ad rem, a nie jakieś offtopice.

d.

7. Data: 2006-11-09 13:43:13

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Dżdżownica napisał(a):
> [...]

> Mnie się ten hotel nie podoba - za bardzo wypięty.
>
> A wątek jest o tym jak z Grubym żeście sobie robili jajecznicę na

Jak zwykle bredzisz, tyś widziala to napisz cos widziala.
;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-11-09 13:48:01

Od: "Pani Dżdżownica" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jak zwykle bredzisz, tyś widziala to napisz cos widziala.

Wstyd powiedzieć - nic nie było widać.
Zapomniałam wziąć lupę.

d.

9. Data: 2006-11-09 13:53:16

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Dżdżownica napisał(a):

> Wstyd powiedzieć - nic nie było widać.
> Zapomniałam wziąć lupę.

Nie dziwota egolu, wciąż jestes zapatrzona w siebie.
;-P
pozdr. Jerzy

10. Data: 2006-11-09 14:09:14

Od: "gucio" <gucio123456@ .pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dziwota egolu, wciąż jestes zapatrzona w siebie.

Bo jestem piękna i nie trzeba lupy, aby mnie podziwiać.

dżdżownica

sos pomidorowy do pizzy, ryzu itepe
DO SYLI...
dzien dorby po raz pierwszy