Rozmowa o pracę ;)

1. Data: 2006-11-06 11:52:43

Temat: Re: Rozmowa o pracę ;)
Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wystapię tu w obronie Grzegorza i innych. Panie Władysławie ta strona jest
>od pisania o kulinariach lub przynajmniej do tego zbliżonych tematów. Wiem,
>że nie jest ładnie i patriotycznie robić błędy w języku polskim, ale oceny
>dajmy specjalistą, a na tej grupie rozmawiajmy o tematacj kuchennych patrz
>awantura w: moderacja - pomysł na kuchnie. Błędy każdy może popełnić,
>czyżbyś Pan był taki wirtuoz gramatyki i ortografii języka polskiego - nikt
>nie jest doskonały.
,

Hmmm ja doskonale rozumiem twoje podejście ale żeby zaraz specjalistą ?
;-)))))
Nie jestem purystą językowym ale takie baboki to nie powinny się pojawiać.
pozdrawiam
Sławek

2. Data: 2006-11-08 20:48:38

Temat: Rozmowa o pracę ;)
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

To ja tak może z innej beczki: dziś miałem na rozmowie o pracę kandydata,
co pochwalił się w CV, że interesuje się gotowaniem ;) No i zapytałem go
o przepis na lasagne, a okazało się, że umie tylko zupę pomidorową ;)

Czy ktoś z Was wpisał do CV, że interesuje się kuchnią albo gotowaniem?

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2006-11-08 20:51:41

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Grzegorz Janoszka wrote:

> [...]
> zupę pomidorową ;)

> Czy ktoś z Was wpisał do CV, że interesuje się kuchnią albo

Ja nie wpisałem, dawno CV nie ruszałem, ale to faktycznie niezły pomysł.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

4. Data: 2006-11-08 20:57:18

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...
> To ja tak może z innej beczki: dziś miałem na rozmowie o pracę kandydata,
> co pochwalił się w CV, że interesuje się gotowaniem ;) No i zapytałem go
> o przepis na lasagne, a okazało się, że umie tylko zupę pomidorową ;)

To cienias, i do tego mało bystry, nie umie wybrnąć... Nie umie powiedzieć,
ze go kuchnia włoska "dotąd nie zainteresowała"?

> Czy ktoś z Was wpisał do CV, że interesuje się kuchnią albo gotowaniem?

Nie, ale to dobry pomysł. Nie wpadłem na to :)

DJD

5. Data: 2006-11-08 20:59:37

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-08 21:48:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Grzegorz Janoszka* skreślił te oto słowa:

> Czy ktoś z Was wpisał do CV, że interesuje się kuchnią albo gotowaniem?

Tak.

Od strony HRowca - to własnie taki temat, ktory sie rzadko pojawia, i do
tego w zasadzie zawsze o to pada pytanie, a to bezpieczny,"ciepły" temat,
wiec jesli umie sie o tym pogadac z pasją to można duzo ugrac ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

6. Data: 2006-11-08 21:13:29

Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A na jakim stanowisku jest wakat?? bo o pomidorowiej sporo wiem :)

7. Data: 2006-11-08 21:41:19

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dolby" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
>A na jakim stanowisku jest wakat?? bo o pomidorowiej sporo wiem :)

Ja to miałbym problem z pytanie o pomidorową - w zyciu nie gotowałem... Zaś
lasagne... łatwizna!

DJD

8. Data: 2006-11-08 21:42:25

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):
> [...]
> o przepis na lasagne, a okazało się, że umie tylko zupę pomidorową ;)
>
> Czy ktoś z Was wpisał do CV, że interesuje się kuchnią albo gotowaniem?

Tak.
A później padły: co, jak jakie ulubione. Najgorsze, że wszystko po
angielsku. Pytający też gotujący - o jak się rymnęło. Pracę
dostałem. O pomidorowej nie mówiliśmy.

Pzdr. Janusz

9. Data: 2006-11-08 21:44:19

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Dominik Jan Domin wrote:

> Ja to miałbym problem z pytanie o pomidorową - w zyciu nie
> gotowałem... Zaś lasagne... łatwizna!

Ale to przecież nikt nie sprawdza czy umiesz gotować {foo}, po prostu
jest to bardziej test umiejętności interpersonalnych czy po prostu
prowadzenia rozmowy na jakiś tam temat. ;)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

10. Data: 2006-11-08 21:44:58

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Nov 2006 21:59:37 +0100 I had a dream that Lia <i...@p...org> wrote:
>Od strony HRowca - to własnie taki temat, ktory sie rzadko pojawia, i do
>tego w zasadzie zawsze o to pada pytanie, a to bezpieczny,"ciepły" temat,
>wiec jesli umie sie o tym pogadac z pasją to można duzo ugrac ;)

No ja pierwszy raz widziałem takie zainteresowanie. Aczkolwiek zawsze na
rozmowie pytam kandydata, żeby jakoś zweryfikować, czy nie wpisał tam kitu.
Np. swego czasu w sporej ilości CV pojawiło się jako zainteresowanie
"impresjoniści", a ludzie nie umieli podać choć jednej nazwy dzieła ;)

--
Grzegorz Janoszka

jak gruby z jerzym zrobili sobie jajecznicę na kiełbasie
sos pomidorowy do pizzy, ryzu itepe
DO SYLI...
dzien dorby po raz pierwszy
Panslavista - skruszony...