Rozmowa o pracę ;)

11. Data: 2006-11-08 21:45:13

Temat: Re: Rozmowa o pracę ;)
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Nov 2006 22:13:29 +0100 I had a dream that Dolby <v...@o...pl> wrote:
>A na jakim stanowisku jest wakat?? bo o pomidorowiej sporo wiem :)

Związane z sieciami komputerowymi :)

--
Grzegorz Janoszka

12. Data: 2006-11-08 21:47:33

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Od strony HRowca

Jajakobyły? Tak tak, pasujesz ze swymi tekstami na HRowca - takie
specyficzne ludzie w tej branży: sztuczne uśmiechy i od cholery jadu, no,
ewentualnie na pigułę z Pawulonem.

MSPANC

h.

13. Data: 2006-11-08 21:50:39

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> Ale to przecież nikt nie sprawdza czy umiesz gotować {foo}, po prostu
> jest to bardziej test umiejętności interpersonalnych czy po prostu
> prowadzenia rozmowy na jakiś tam temat. ;)

Dlatego wyżej napisałem, ze to jakiś głupek, nie umiał wybrnąć...

DJD

14. Data: 2006-11-08 21:51:32

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Grzegorz Janoszka wrote:

> No ja pierwszy raz widziałem takie zainteresowanie. Aczkolwiek zawsze
> na rozmowie pytam kandydata, żeby jakoś zweryfikować, czy nie wpisał
> tam kitu.

Z reguły piszą kit w miejscu gdzie bierzesz jakąś umiejętność za
pewnik, którego nawet nie sprawdzasz bo to jest tak oczywiste. ;)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

15. Data: 2006-11-08 21:52:00

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-08 22:47:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

> Jajakobyły? Tak tak, pasujesz ze swymi tekstami na HRowca - takie
> specyficzne ludzie w tej branży: sztuczne uśmiechy i od cholery jadu, no,
> ewentualnie na pigułę z Pawulonem.

Uuuu, widze że cięzko wspominasz starania o pracę ;)
Nic dziwnego... mało kto chce miec w zespole osobe z takim podejsciem do
ludzi jak Twoje.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

16. Data: 2006-11-08 22:18:43

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> wrote in
message news:slrnel4gl6.mvs.Grzegorz.Janoszka@galaxy.agh.edu
.pl...
> To ja tak może z innej beczki: dziś miałem na rozmowie o pracę kandydata,
> co pochwalił się w CV, że interesuje się gotowaniem ;) No i zapytałem go
> o przepis na lasagne, a okazało się, że umie tylko zupę pomidorową ;)

a to od razu trzeba umiec przepis na lasagne zeby moc to wpisac?

ja kiedys odwiedzialam amerykanski sklep, ktory wielkimi literami
oglaszal "mowimy po Polsku" - no to sobie weszlam, ale okazalo sie, ze
jedyne co tam umieli powiedziec po Polsku to "dzien dobry" :)

iwon(k)a

17. Data: 2006-11-08 22:52:12

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co pochwalił się w CV, że interesuje się gotowaniem ;) No i zapytałem go
> o przepis na lasagne, a okazało się, że umie tylko zupę pomidorową ;)

Pewnie się gość dobrze przygotowywał do spotkania z Tobą. Wygooglał Cię na
kuchni i chciał pokazać, że macie wspólne zainteresowania, pokazać, że jest
do Ciebie podobny, a jak wiadomo takie podobieństwo wzbudza sympatię.
Cóż... udało mi się przegiąć...
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

18. Data: 2006-11-08 22:54:44

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 8 novembre 2006 ŕ 21:48:38, dans
<s...@g...agh.edu.pl> vous écriviez :

I co ? Zatrudniles go ?

--
Niesz

19. Data: 2006-11-08 23:44:19

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest to bardziej test umiejętności interpersonalnych czy po prostu
> prowadzenia rozmowy na jakiś tam temat. ;)

Kurcze jak mi kiedys przedstawiono CV jakiejs kobietki... inteligentna,
mila, mloda, szczupla, delikatna, dyspozycyjna, wolna - bez zobowiazan,
LUBIACA GOTOWAC, to zaczalem sie zastanawiac co za firme prowadze ;) (o
umiejetnoscich przydatnych tez napomknela... napomknela). CV zrobilo wielkie
wrazenie... na mojej zonie ;).

Pozdrwiam

Kri Z

20. Data: 2006-11-08 23:48:48

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Nov 2006 22:51:32 +0100 I had a dream that Konrad Kosmowski
<k...@k...net> wrote:
>Z reguły piszą kit w miejscu gdzie bierzesz jakąś umiejętność za
>pewnik, którego nawet nie sprawdzasz bo to jest tak oczywiste. ;)

No ale ja sprawdzam praktycznie wszystko, co ludzie wpisują w CV, nawet
zainteresowania ;)

--
Grzegorz Janoszka

jak gruby z jerzym zrobili sobie jajecznicę na kiełbasie
sos pomidorowy do pizzy, ryzu itepe
DO SYLI...
dzien dorby po raz pierwszy
Panslavista - skruszony...