Rozmowa o pracę ;)

61. Data: 2006-11-09 22:00:19

Temat: Re: Rozmowa o pracę ;)
Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Multisenior" <m...@p...onet.pl> wrote in message
news:ej08i7$ojn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Naucz sie rozumiec.

Bez kudłactwa.

62. Data: 2006-11-09 22:03:56

Temat: Re: Rozmowa o prac? ;)
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 9 novembre 2006 ? 22:58:04, dans <ej08f9$ocr$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Na wygodny dojazd oczywi?cie...

Prosze, jeszcze jeden tlusty kaczor w plonkownicy.

--
Niesz

63. Data: 2006-11-09 22:06:35

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Le jeudi 9 novembre 2006 ŕ 22:58:04, dans
> <ej08f9$ocr$1@nemesis.news.tpi.pl> vous écriviez :

> Prosze, jeszcze jeden tlusty kaczor w plonkownicy.

Syla wie, ze raczej gasior.

64. Data: 2006-11-09 22:09:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Le jeudi 9 novembre 2006 ŕ 22:58:04, dans
> <ej08f9$ocr$1@nemesis.news.tpi.pl> vous écriviez :

> Prosze, jeszcze jeden tlusty kaczor w plonkownicy.

Niezrozumialas a juz skazalas, szwagierko...

65. Data: 2006-11-09 22:10:57

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Niezrozumialas a juz skazalas, szwagierko...

Zdawało mi się, że bywałaś tu, w szkole...

66. Data: 2006-11-09 22:37:40

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Nov 2006 21:11:40 +0000 (UTC) I had a dream that Hania
<v...@g...pl> wrote:
>rotfl - właśnie ośmieszyłeś i podważyłeś sens pracy własnego działu.
>No ale choć jeden szczery ;-)

Dlaczego? Nie napisałem, że tylko, ale że w pierwszej kolejności ;)
A poza tym to moja sprawa kogo zatrudniam, nie? :)

--
Grzegorz Janoszka

67. Data: 2006-11-09 22:39:33

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-09 23:37:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Grzegorz Janoszka* skreślił te oto słowa:

> Dlaczego? Nie napisałem, że tylko, ale że w pierwszej kolejności ;)
> A poza tym to moja sprawa kogo zatrudniam, nie? :)

To chyba chodzi o to, ze to TY zatrudniasz, a nie Hania ;)
Inaczej nie potrafie wytłumaczyc tej "jazdy" na HR jako taki.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

68. Data: 2006-11-10 09:22:59

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) napisał(a):

> [...]
>
> Dlaczego? Nie napisałem, że tylko, ale że w pierwszej kolejności ;)
> A poza tym to moja sprawa kogo zatrudniam, nie? :)

jeśli jesteś właścicielem firmy, i Ci się taka metoda sprawdza, to a i
owszem.

pozdr.h.

jak gruby z jerzym zrobili sobie jajecznicę na kiełbasie
sos pomidorowy do pizzy, ryzu itepe
DO SYLI...
dzien dorby po raz pierwszy
Panslavista - skruszony...