sos serowy

1. Data: 2001-09-14 12:10:04

Temat: sos serowy
Od: "sheenaz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

blah, szukam sosu z sera zoltego i nic
naprawde nikt nic nie zna?

-m

--
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2001-09-14 12:31:26

Temat: Re: sos serowy
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> blah, szukam sosu z sera zoltego i nic
> naprawde nikt nic nie zna?

pewnie że zna. Ale skąd mam wiedzieć, jaki sos podają w Taco Bell w
Warszawie? Po co mam jechać do Warszawy, jest tyle ładnych miast na
świecie?

Waldek

1. Data: 2001-09-14 13:15:24

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Waldemar Krzok

> pewnie że zna. Ale skąd mam wiedzieć, jaki sos podają w Taco Bell w
> Warszawie? Po co mam jechać do Warszawy, jest tyle ładnych miast na
> świecie?

No no. Bez takich. Wawa też ładna (gdzieniegdzie ;-))

--
Maya - wawska lokalna patriotka
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-09-14 13:55:48

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sheenaz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> blah, szukam sosu z sera zoltego i nic
> naprawde nikt nic nie zna?

nie wiem czy to typowy sos serowy, ale ja do beszamelu dodaje ser tarty
zolty albo pokruszony plesniowy i mam sos serowy

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-14 14:15:03

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3BA1F89E.43820BEE@zedat.fu-berlin.de...
> Ale skąd mam wiedzieć, jaki sos podają w Taco Bell w Warszawie?

Hmmmm... W Warszawie juz od kilku lat nie ma Taco Bell......................

:-) Monika

P.S. A jak jeszcze byly, to ten serowy sos do tych frytek rzeczywiscie byl
pyszny (oprocz twistow cynamonowych chyba jedyna rzecz ktora jadalam w TB,
jak jeszcze byly)

1. Data: 2001-09-14 14:56:15

Temat: Odp: sos serowy
Od: "sheenaz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@z...fu-berlin.de...
> pewnie że zna. Ale skąd mam wiedzieć, jaki sos podają w Taco Bell w
> Warszawie? Po co mam jechać do Warszawy, jest tyle ładnych miast na
> świecie?

blah nie podaja a podawali, bo Taco Bell nie ma od 5 lat chyba :(((
a sos jak masz to dawaj :)

magia

1. Data: 2001-09-14 20:23:59

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem czy to typowy sos serowy, ale ja do beszamelu dodaje ser tarty
> zolty albo pokruszony plesniowy i mam sos serowy

Dwa warianty znam. Ten opisany powyżej. Beszamel plus gouda. Wariant
drugi to serek topiony cheddar plus śmietana. Wariant 2b to ser cheddar
lub gouda (młody) rozpuszczony w mleku. Wariant 2 dobrze też pasuje z
serem pleśniowym. Przyprawy do smaku, np. papryka lub trochę rosołu
warzywnego (to chyba vegeta po polsku).

Waldek

1. Data: 2001-09-14 21:50:51

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <5...@t...de> a écrit dans le message :
3...@t...de...
> Przyprawy do smaku, np. papryka lub trochę rosołu
> warzywnego (to chyba vegeta po polsku).
>
> Waldek

Waldku, ja tez nie wiem co to jest wegeta...
I nikt nie chce mi pomoc !

--
Niesz !

1. Data: 2001-09-15 06:49:45

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Waldku, ja tez nie wiem co to jest wegeta...
> I nikt nie chce mi pomoc !

Ewo, to taka przyprawa, cos jakby ulepszona dawna jarzynka,
po prostu suszone warzywa, jakies dodatki, mnostwo soli i glutaminianu
sodu - kostka bulionowa w proszku;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-15 09:03:44

Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <5...@t...de> wrote in message

> [...]
> lub gouda (młody) rozpuszczony w mleku. Wariant 2 dobrze też pasuje z
> serem pleśniowym. Przyprawy do smaku, np. papryka lub trochę rosołu

Dokladnie. Ja podawalam przepis na sos serowy pare dni temu. Dla odwaznych,
proponuje dodac swieza lub suszona papryke chili przed dodaniem maki.
Wychodzi swietny, ostry sos do np. chipsow. Czesto dodaje rowniez kawalki
szynki lub kielbasy i zalewam sosem kalafior i brokuly. Potem na wierzch
jeszcze troche tartego sera i do piekarnika. I obiad gotowy :-)

Setsuna.

cisza
Delicje na chandrę i termin przydatności alkoholi
jutrzejsze spotkanie w Warszawie?
maślaczki
kasza jeczmienna