sos śmietanowy

1. Data: 2005-09-20 11:04:36

Temat: sos śmietanowy
Od: Anber <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o szybciutki przepis na sos śmietanowy do pizzy. Co tam trzeba
dodać aby było OK,z góry dzięki,
Andrzej

2. Data: 2005-09-20 11:27:33

Temat: Re: sos śmietanowy
Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anber <a...@o...pl> napisał(a):

> Proszę o szybciutki przepis na sos śmietanowy do pizzy. Co tam trzeba
> dodać aby było OK,z góry dzięki,
> Andrzej

Sos śmietanowy do pizzy ??? Nie istnieje coś takiego jak sos śmietanowy do
pizzy. Zrób jak uważasz, i tak będziesz pierwszy.

3. Data: 2005-09-20 13:47:54

Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Sep 2005 11:27:33 +0000 (UTC), turecky napisał(a):

> Sos śmietanowy do pizzy ??? Nie istnieje coś takiego jak sos śmietanowy do
> pizzy. Zrób jak uważasz, i tak będziesz pierwszy.

Może o czosnkowy mu chodzi? Jak za pizzą nie przepadam, to z czosnkowym da
się zjeść.
--
Another

4. Data: 2005-09-20 16:20:52

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik turecky napisał:

> Sos śmietanowy do pizzy ??? Nie istnieje coś takiego jak sos śmietanowy do
> pizzy. Zrób jak uważasz, i tak będziesz pierwszy.

a jasne ze jest, ja nie wiem jak sie go robi ale moja ulubiona pizza w
telepizzy jest wlasnie na sosie smietanowym z kurczakiem i ananasem.

walkie! bez siga

5. Data: 2005-09-21 10:39:28

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w wiadomości

> a jasne ze jest, ja nie wiem jak sie go robi ale moja ulubiona pizza w
> telepizzy jest wlasnie na sosie smietanowym z kurczakiem i ananasem.
>
> walkie! bez siga

Pizza = danie włoskie
NIKOMU we Włoszech nie przyszłoby do główy jedzenie pizzy z sosem
śmietanowym !! Brrr....
Zresztą z ketchupem rówież. To czysto polski, bądź amerykański wymysł,
którego ja osobiście też nie popieram
Jedyny możeliwy dodatek do oryginalnej włoskiej pizzy to oliwa (zwykła lub
al pepperoncino=z ostrą papryką)
pzdr

6. Data: 2005-09-21 11:45:49

Od: Anber <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIKOMU we Włoszech nie przyszłoby do główy jedzenie pizzy z sosem
> śmietanowym !! Brrr....
> Zresztą z ketchupem rówież. To czysto polski, bądź amerykański wymysł,
> którego ja osobiście też nie popieram

*** Drogi Panie, nie pytałem czy Pan popiera pomysły nt. sosu
smietanowego do pizzy bądź nie, tylko pytałem Szanowną Grupę czy ktoś
zna i tyle. Tak wiec prosze skupić się na merytorycznej stronie pytania
Łącze pozdrowienia, Andrzej

7. Data: 2005-09-21 14:23:18

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anber" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> smietanowego do pizzy bądź nie, tylko pytałem Szanowną Grupę czy ktoś
> zna i tyle. Tak wiec prosze skupić się na merytorycznej stronie pytania

hmm.. nie zorientowałam się co to za magiczny śmietanowy sos do pizzy - bo
takowego wg mnie nie ma (patrz reszta mojej odpowiedzi)
a co do jakiegos tam sobie sou śmietanowego-wystarczy zagooglowac
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=sos+%C5%9Bmietan
owy&lr=
życzę powodzenia !
Ola

8. Data: 2005-09-22 07:32:31

Od: Anber <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takowego wg mnie nie ma (patrz reszta mojej odpowiedzi)
> a co do jakiegos tam sobie sou śmietanowego-wystarczy zagooglowac

***Serdecznie dziękuję i prosze wybaczyć mój uszczypliwy ton :),
łącze pozdrowienia,
Andrzej

9. Data: 2005-09-23 06:49:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Sep 2005 11:27:33 +0000 (UTC), "turecky "
<t...@g...pl> wrote:

>Sos śmietanowy do pizzy ??? Nie istnieje coś takiego jak sos śmietanowy do
>pizzy. Zrób jak uważasz, i tak będziesz pierwszy.

Nie wierze! Jak slysze, ze sie podobno rozmazuje sos czosnkowy
jakis po pizzy to co zlego w smietanowym?? NO??

Pierz
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2005-09-23 11:05:39

Temat: Re: sos ?mietanowy
Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:ua97j1ll7lqu05hne4qtned705hm4bisu5@4ax.com...

> Nie wierze! Jak slysze, ze sie podobno rozmazuje sos czosnkowy
> jakis po pizzy to co zlego w smietanowym?? NO??
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

nic złego. Sęk w tym, że ani jeden ani drugi do pizzy nie są, a co tam już
Polacy wymyślili aby po niej rozmazać to juz inna para kaloszy.
Za niedługo może jeszcze syrop klonowy na niej rozpaprzą ;)

pstrag w folii
Prawdziwa kwaśnica - przepis poszukiwany.
Kapusta kiszona w sloikach
graham, czy razowy?
chwalę przepis na ciasto do pizzy