soss tatarski

1. Data: 2001-08-27 19:54:07

Temat: soss tatarski
Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie Kochani, czy sos tatarski pasuje do skrzydelek kurczaka, tzn czy
mozna w nim maczas owe skrzydelka, czy dodanie do niego smietany celem
rozrzedzenia nie spowoduje zmiany smaku

Kaczucha

1. Data: 2001-08-27 20:37:31

Temat: Re: soss tatarski
Od: "Quefear" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slavek Siegmund <s...@s...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:68yi7.16903$Z...@n...uunet.ca...
> Sosik tatarski to raczej do szyneczki a nie kurczaka.
>
> pozdrawiam,
>
> Slav

Czeskim zwyczajem do smożonego sera i fryteczek
A odrobina śmietany złagodzi smak, ale zaszkodzić nie powinna

pozdrawiam

Quef

1. Data: 2001-08-27 20:47:57

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-27 21:09:28

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

no tak to co w takim razie do skrzydelek, moze sos barbecue?? albo cos
innego??

Kaczucha

1. Data: 2001-08-27 21:14:50

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Malek wrote:

> no tak to co w takim razie do skrzydelek, moze sos barbecue?? albo cos
> innego??

Skrzydelka to najlepiej na slodko, w miodzie... Mniam...
Hmm, wlasciwie dawno takiego czegos nie jadlam, hmmm.

No, w kazdym razie polecam - miod, sos sojowy, troche bulionu, odrobina
wodki (jakiejkolwiek), czosnek, imbir i smacznego...

1. Data: 2001-08-28 05:38:37

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Czeskim zwyczajem do smożonego sera i fryteczek
> A odrobina śmietany złagodzi smak, ale zaszkodzić nie powinna
>
> pozdrawiam
>
> Quef

Jak to bylo: smazeny syr, brambory a tatarska omaczka? Jak ja uwielbialem wypady
do Czech!

Irek

1. Data: 2001-08-28 08:13:57

Od: "Iwona Dembczyńska" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona Malek <i...@c...at> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:zzxi7.253$X...@n...chello.at...
> [...]
> rozrzedzenia nie spowoduje zmiany smaku
>
> Kaczucha
>
> Osobiście uważam, że sos tatarski pasuje do wszystkiego.
Iwa

1. Data: 2001-08-28 08:17:44

Od: "Iwona Dembczyńska" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona Dembczyńska <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9mfjqf$66v$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-28 08:20:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Absolutnie!
zupelnie jak zolty ser

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-08-28 12:19:29

Od: "Ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote in message

> Jak to bylo: smazeny syr, brambory a tatarska omaczka? Jak ja uwielbialem
wypady
> do Czech!

Brambory to ziemniaki, frytki nazywaja sie hranulky :-)
Zreszta Czechy to piekne miejsce, nigdzie indziej nie
zdarzylo mi sie zlozyc w restauracji tak brzmiacego
zamowienia: "trzy steaks with hranulky" :-)

---
Pozdrawiam
Ania

Jak zaparzyc kawe z kardamonem?