specyfik obniżający popęd płciowy ?.

1. Data: 2004-10-30 10:04:14

Temat: specyfik obniżający popęd płciowy ?.
Od: "R.A.M." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie czy istnieje jakiś lek/specyfik zmniejszający ilość myśli
płciowych. (Przeszkadza mi to, jestem kawalerem.)
Dziękuję.

2. Data: 2004-10-30 13:12:20

Temat: Re: specyfik obniżający popęd płciowy ?.
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 4...@n...onet.pl,
Od: R.A.M. <r...@p...onet.pl>
Było:
> Czy ktoś wie czy istnieje jakiś lek/specyfik zmniejszający ilość myśli
> płciowych. (Przeszkadza mi to, jestem kawalerem.)
> Dziękuję.

O ile mnie pamięć nie zawodzi to jak byłem kawalerem to miałem baaardzo dużo
myśli płciowych.
Przechodzi ta przypadłość po kilku, kilkunastu latach nie bycia kawalerem.
Ja mam prawie 20 lat stażu i jeszcze nie przeszło ale ja się cieszę z tego
:D
Myśli płciowe są po to aby człowiek, zwierzę skąd innąd drapieżne, znalazł
sobie partnerkę i przekazał swoje geny następnemu pokoleniu.
W ten sposób udowodni naturze, że jego geny są wporzo i mogą się jeszcze
kiedyś do czegoś przydać ...

W naszej kulturze pogląd niezbyt prawomyślny ale to taka budowa chemiczna i
ona rządzi ! Jak nie przymierzając królewskie ;-)
Natura podpowiada, że należy przekazać jak najwięcej genów jak największej
ilości potomstwa z jak największą ilością partnerek.

W naszych czasach niestety :-( nie da się tak łatwo, jak drzewiej bywało ;-)
Bo to i odpowiedzialność przed współplemieńcami i inne takie.

Ale na chemię wypracowaną przez wiele wiele wieków nie powinno się naciskać
chemią wymyśloną w ciągu ostatnich 50 lat.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

3. Data: 2004-10-30 21:52:45

Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl> szukaj wiadomości tego autora

szklanka zimnej wody miedzy nogi

4. Data: 2004-10-30 22:33:52

Od: Wynajety Kon <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP wrote:

> ..................Natura podpowiada, że należy przekazać jak najwięcej genów
> jak największej
> ilości potomstwa z jak największą ilością partnerek.......

Jak Ty taki madrala to wytlumacz sprawe mojej dziewczynie :-).

5. Data: 2004-10-30 22:46:45

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 4...@w...pl,
Od: Wynajety Kon <k...@w...pl>
Było:

> Jak Ty taki madrala to wytlumacz sprawe mojej dziewczynie :-).

Life is brutal and ... <lol>

--------

6. Data: 2004-10-31 22:03:47

Od: klawy <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Oct 2004 23:52:45 +0200, ::WireFree:: napisał(a):

> szklanka zimnej wody miedzy nogi

Nie pomaga. Prysznice też :-)

--
klawyMAŁPAhot.pl

7. Data: 2004-11-02 12:04:31

Od: "adamkin" <a...@W...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.A.M." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie czy istnieje jakiś lek/specyfik zmniejszający ilość myśli
> płciowych. (Przeszkadza mi to, jestem kawalerem.)
> Dziękuję.

Dolaczam sie do prosby, moze sa na to jakies jakies ziola?;)
moze jakas specjalna dieta...

pozdrawiam, adam

8. Data: 2004-11-02 13:44:44

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamkin wrote:
> Użytkownik "R.A.M." <r...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:4798.00000cea.4183671d@newsgate.onet.pl...

Małżeństwo, najlepiej długoletnie...:))

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

częste zgagi
Proszę o pomoc
Pigułka a ciemne plamy na twarzy
Letrox, wyniki, tarczyca