Re: specyfik obniżający popęd płciowy ?.

From: Sławek SWP <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: specyfik obniżający popęd płciowy ?.
Date: Sat, 30 Oct 2004 15:12:20 +0200

W: 4...@n...onet.pl,
Od: R.A.M. <r...@p...onet.pl>
Było:
> Czy ktoś wie czy istnieje jakiś lek/specyfik zmniejszający ilość myśli
> płciowych. (Przeszkadza mi to, jestem kawalerem.)
> Dziękuję.

O ile mnie pamięć nie zawodzi to jak byłem kawalerem to miałem baaardzo dużo
myśli płciowych.
Przechodzi ta przypadłość po kilku, kilkunastu latach nie bycia kawalerem.
Ja mam prawie 20 lat stażu i jeszcze nie przeszło ale ja się cieszę z tego
:D
Myśli płciowe są po to aby człowiek, zwierzę skąd innąd drapieżne, znalazł
sobie partnerkę i przekazał swoje geny następnemu pokoleniu.
W ten sposób udowodni naturze, że jego geny są wporzo i mogą się jeszcze
kiedyś do czegoś przydać ...

W naszej kulturze pogląd niezbyt prawomyślny ale to taka budowa chemiczna i
ona rządzi ! Jak nie przymierzając królewskie ;-)
Natura podpowiada, że należy przekazać jak najwięcej genów jak największej
ilości potomstwa z jak największą ilością partnerek.

W naszych czasach niestety :-( nie da się tak łatwo, jak drzewiej bywało ;-)
Bo to i odpowiedzialność przed współplemieńcami i inne takie.

Ale na chemię wypracowaną przez wiele wiele wieków nie powinno się naciskać
chemią wymyśloną w ciągu ostatnich 50 lat.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/