spieniacz

1. Data: 2002-07-23 10:44:47

Temat: spieniacz
Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ostanim katalogu QUELLE ( polskim) jest oferta spieniacza do mleka za
bodaj 59 zl, na 4 baterie. Wygląda jak gruszka metalowa z wystającym
prętem zakończonym kryzką...Brać? QD

1. Data: 2002-07-23 17:14:54

Temat: Re: spieniacz
Od: ">Maciek<" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ci pilnie potrzebne to brac, a jak nie to poszukaj jeszcze gdzies.

pozdrawiam, maciek

1. Data: 2002-07-23 22:28:20

Od: "beatabc" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

nie brac!!!!!Wziellam i oddalam bo nic nie spienia! Zwykly mikser reczny
lepiej spienia....

1. Data: 2002-07-24 06:39:47

Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

beatabc napisał(a):

> nie brac!!!!!Wziellam i oddalam bo nic nie spienia! Zwykly mikser reczny
> lepiej spienia....

Dzięki !!!! Poszukam czego innego.... Qd

1. Data: 2002-07-24 12:43:58

Od: "Andy N." <l...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"beatabc" <b...@b...com> schrieb im Newsbeitrag
> nie brac!!!!!Wziellam i oddalam bo nic nie spienia! Zwykly mikser reczny
> lepiej spienia....
> "qd" <k...@p...onet.pl> wrote in message

Zlej baletnicy przeszkadza rabek u spodnicy :)))

Spieniaja bardzo dobrze, tyle ze za drogo. Takowy w Niemczech w Media Markt
kosztuje 4,90 Euro. Przeliczcie na zlotowki. I dziala bardzo dobrze. Ja mam
co prawda taki z Quelle, ale ten z MM ma znajoma i tez sprawdzalem. Zreszta
mialem w reku z 5 roznych odmian i wszystkie rownie dobrze robia super
pianke z mleka. Tylko nie mozna tym trzepac jak trzepaczka.

Longo

surowka z mlodej cukinii
Romertopf - co to za garnek?
Lilla - prośbę mam do Ciebie :-)