spirala

61. Data: 2004-03-11 16:29:38

Temat: Re: spirala
Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rto" <r...@n...nospam> napisał w wiadomości
news:c2pn6m$130k$1@news.atman.pl...
> Zajrzyj:
> http://www.resmedica.pl/ffxart11991.html
> zanim zarzucisz komuś, że jest niedouczony.
> Artek

zajrzałam i:
"Uważa się, że głównym mechanizmem działania wkładki wewn?trzmacicznej jest
uniemożliwienie zapłodnienia w wyniku współdziałania kilku czynników.
Wkładka umieszczona w jamie macicy stwarza bowiem liczne przeszkody na
drodze plemnika do komórki jajowej"

i jak to się ma do Twojej teorii???

iza

62. Data: 2004-03-11 16:37:25

Od: "BartekB" <b...@w...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "POKREC" napisał
> Prawda jest jedna.

I kazdy ma swoja :)

> Pewnego dnia wszystko i tak wyjdzie na jaw.

I tu, zostawiajac medycyne, wkraczamy w obszary wiary...
pzdr.
B.

--
Bartek 'BeBe' Bednarski

63. Data: 2004-03-11 16:48:47

Od: "BartekB" <b...@w...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "POKREC" napisal
> Jestes wolna. Tylko Ci pisze, na co sie
> decydujesz. Zebys byla swiadoma do konca.
> Nie chce narzucac Ci mojego swiatopogladu, absolutnie!!!
Ale zdanie pozniej wlasnie to robisz:

>Ja tylko mowilem, jak jest.
...wg. Twojego swiatopogladu. To jest wlasnie TWOJ SWIATOPOGLAD,
poniewaz chwila przeksztalcenia sie kilku komorek (poczatkowo dwoch,
czyli plemnika i komorki jajowej) w czlowieka nie wynika jasno sama z
siebie.
pzdr.
B.

--
Bartek 'BeBe' Bednarski

64. Data: 2004-03-11 16:51:56

Od: "BartekB" <b...@w...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rto" napisał
> "Praca domowa", jaka została mi jeszcze do odrobienia, to:
> - wyszukanie nazwisk lekarzy, którzy potwierdzają, że człowiek jest
> człowiekiem od momentu zapłodnienia,

Widac jest ich baaardzo niewielu, skoro trzeba ich wyszukiwac. A
pamietaj, ze wyjatek czesto potwierdza regule.
pzdr.
B.

--
Bartek 'BeBe' Bednarski

65. Data: 2004-03-11 19:42:25

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dlatego, że należy odpowiedzialnie podchodzić do tego, co robimy?

Właśnie, dlatego nie płodzę się jak królik. Odpowiedzialnie. Ale nie
powiedziałeś czemu mam się seksu wyrzec???

> A zresztą mnie nie pytaj, dlaczego nie chcesz mieć więcej dzieci.

Bo nie mam już więcej cierpliwości do pieluszek, zupek i kupek

> Odstawmy tu wiarę na bok i rozstrzygnijmy to naukowo.

Eee, co naukowo? Czy kawałek mojego ciała jest moim kawałkiem ciała? Czy też
kawałek mojego ciała to osoba? Człowieku, to nadal tylko kwestia wiary.
Niewątpliwie pęcherzyk Graafa, z którego wyskoczy jajo jest kawałkiem mojego
ciała, czyż nie?, jajo, które już stamtąd wypadło i przemieszcza się poprzez
jajowód niewątpliwie też. Jak napotka po drodze plemnika to w którym momencie
staje się wg. Ciebie odrębną osobą? Jak plemnik je dotknie, jak wniknie, jak
się materiał genetyczny połaczy czy też dopiero po kilku podziałach komórki?
Dla mnie to wciąż jest kawałek mojego ciała. Jeśli by samoistnie ten kawałek
wypadł (albo też z różnych przyczyn urodził się samoistnie przed czasem) beze
mnie by nie mógł żyć (jakbym se ucięła palec to sam z siebie też by nie żył).
Jeśli się urodzi w odpowiedznim czasie spoko se beze mnie wyżyje (niekoniecznie
ja się muszę nim zajmować), no i wtedy niewątpliwie to jest osoba.
Łał, chyna zes mnie zdenerwował, a jestem chodzącym spokojem jak o mnie mówią
Pozdr. - Agnieszka

66. Data: 2004-03-12 08:21:53

Od: "Kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Witaj, mam juz zalozona 3 mala Omege - cena ok 35 zl. Cytologia zawsze OK.
> Zero problemow, ani zwiekszonego krwawienia miesiaczkowego. Nie rodzilam i
na
> razie nie zamierzam.
>
> Pozdrawiam,
> Hania

Dziękuję! Nareszcie konkretna odpowiedź na konkretne pytanie:-)
Pozdrawiam.
Kasik

67. Data: 2004-03-12 08:52:14

Od: "Rto" <r...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Eee, co naukowo? Czy kawałek mojego ciała jest moim kawałkiem ciała? Czy
też
> kawałek mojego ciała to osoba? Człowieku, to nadal tylko kwestia wiary.

To nie tak...
Medycyna jest nauką, no nie?
Każda nauka ma swój przedmiot materialny i formalny.
Przedmiotem materialnym medycyny jest człowiek.
Medycyna _powinna_ określić, co jest jej przedmiotem materialnym,
czyli powinna określić, czy zygota jest człowiekiem, czy nie.

> [...]
(niekoniecznie
> ja się muszę nim zajmować), no i wtedy niewątpliwie to jest osoba.

A czy taką zygotę można by przenieść w ciało innej kobiety?

W każdym razie cieszę się, że dyskusja przeniosła się na grunt naukowy. :-)

> Łał, chyna zes mnie zdenerwował, a jestem chodzącym spokojem jak o mnie
mówią

Zapewniam Cię, że nie to było moim celem i przepraszam, że tak wyszło.
Może niektóre moje określenia bywają nieodpowiednie, trochę za dużo
ironii itp... Ale pracuję nad sobą. :-)

Pozdrawiam,
Artek

68. Data: 2004-03-12 08:53:13

Od: "Rto" <r...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "i" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uniemożliwienie zapłodnienia w wyniku współdziałania kilku czynników.
> Wkładka umieszczona w jamie macicy stwarza bowiem liczne przeszkody na

Nie ma to jak wyrwać fragment z kontekstu...

Pozdrawiam,
Artek

69. Data: 2004-03-12 09:11:42

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co? Obawiam się, że zaśmiecamy tę grupę. To jest grupa sci nie soc.
Więc z mojej strony EOT.
Pozdrówka - Agnieszka

70. Data: 2004-03-12 09:54:28

Od: "Rto" <r...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Wiesz co? Obawiam się, że zaśmiecamy tę grupę. To jest grupa sci nie soc.
> Więc z mojej strony EOT.
> Pozdrówka - Agnieszka

Ja tu się staram trzymać sci, nawet o przedmiotach materialnych i formalnych
pisałem.... :-)
Ale OK, EOT to EOT.

Pozdrawiam,
Artek

Soczewki kontaktowe
Soczewki
Coś dziwnego w jądrze
recepta
Pigulki hormonalne a wegiel aktywny - interakcje