spis powszechny i telewizornia

1. Data: 2002-05-08 11:39:26

Temat: spis powszechny i telewizornia
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedlugo ma sie odbyc spis powszechny, ale ankieterzy
juz sie beda zapowiadac. ciekaw jestem czy przypadkiem
nie beda patrzyli czy w domu jest radio i/lub telewizor,
co by bylo podstawa do egzekucji gdyby weszla nowelizacja
ustawy o radiofonii i telewizji. oczywiscie gdybam,
gdyz z natury jestem podejrzliwy :)

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
\==============================================/ dziennikarskiej.

1. Data: 2002-05-08 11:40:18

Temat: Re: spis powszechny i telewizornia
Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@a...wbc.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:3CD90E6E.78A0@avalon.wbc.lublin.pl...
> Niedlugo ma sie odbyc spis powszechny, ale ankieterzy
> juz sie beda zapowiadac. ciekaw jestem czy przypadkiem
> nie beda patrzyli czy w domu jest radio i/lub telewizor,

Nie masz obowiazku wpuszczac ankietera do domu, mozesz umowic sie z nim na
skwerku, w parku lub w urzedzie. Albo przyjac go w pokoju bez telewizora:)))
Zreszta, co to? Wywiad? Jakie dowody bedzie mial taki ankieter? Zdjecie
zrobi? Powiedziec to kazdy sobie moze wszystko na dowolny temat-takze to, ze
masz telewizor, za ktory nie placisz...ale dlaczego maja wierzyc ankieterom
bardziej, niz sasiadom donosicielom?
Iza

1. Data: 2002-05-08 12:25:39

Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak jezeli juz o spisie, to macie zamiar prawde mowic??????
Zunka

1. Data: 2002-05-08 12:35:00

Od: "JP" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a dlaczego kłamać?

JP

1. Data: 2002-05-08 12:37:41

Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zunka" <e...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> a tak jezeli juz o spisie, to macie zamiar prawde mowic??????
> Zunka

A czemu nie? Przeciez to anonimowe, a poza tym pytan osobistych nie beda
zadawac. Tylko jakiejs wylosowanej grupie kobiet beda zadawac pytania
dotyczace dzietnosci.
Iza

1. Data: 2002-05-08 14:27:32

Od: "pmw13" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze mozesz kupic tuner do komputera, bo to w koncu nie telewizor, nie?

1. Data: 2002-05-09 08:59:59

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zunka pisze:

>a tak jezeli juz o spisie, to macie zamiar prawde mowic??????

Ja postaram sie nie dac spisac w ogole...

1. Data: 2002-05-09 11:32:40

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza"
> A czemu nie? Przeciez to anonimowe, [ciach]
> Iza

Nie wiem, skąd te informacje o anonimowości, ale na 1 stronie
podstawowego formularza wpisuje się dokładny adres, a na 2 imiona
i nazwiska spisywanych.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

1. Data: 2002-05-09 13:55:15

Temat: Re: spis powszechny i telewizornia - WAŻNE!!!
Od: "Monika_O" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie czytam te posty o NSP i wychodzi mi, że niby ludzie netowi to
piszą,
... teoretycznie na jakimś wydawałoby się poziomie
a tu co?
CIEMNOTA!

zadziwiacie mnie jak słowo daję, przecież nikt Was nie zmusza do podawania
nazwiska i imienia można powiedzieć, że nie i już.
Rachmistrz wpisze NN i nie ma sprawy.
Podanie tych danych w okładce i formularzu osobowym jest potrzebne tylko do
ułatwienia pracy i rachmistrzowi i osobie spisywanej (żeby łatwiej było
skojarzyć o której osobie rozmawiamy jeśli np. spisywana jest rodzina 7
osobowa - to chyba nie jest takie trudne)

A podejście, że ja się nie dam spisać też jest godne pogratulowania, brawo!
No bo przecież fajnie jest tak postępować, żeby utrudniać komuś życie.
Rachmistrz ma płacone od wypełnionego formularza - jeśli nie damy się spisać
to Gość nie zarobi. Może nie do wszystkich trafia, że dla dużej ilości
rachmistrzów będzie to po wielu miesiącach bezrobocia jedyne źródło jakiejś
kaski. A dla studentów kolejny kawałek czesnego albo wakacje albo kawałek
jakiegoś marzenia?
Oni nie robią tego dlatego, że mają duże poczucie odpowiedzialności
społecznej (bo to to im pewnie Serdeczna Matko) robią to bo brakuje im na
coś pieniędzy.
Pomyślcie czy chcielibyście kiedykolwiek znaleźć się w tak podbramkowej
sytuacji, żeby życie zmusiło Was do chodzenia po obcych i często
nieprzyjaznych domach?
To jest naprawdę podła robota.
Jeśli ktoś nie ma żyłki akwizytora to trzeba dużo samozaparcia żeby to
przetrwać.
Pomyślcie jak Wy czulibyście się w takiej sytuacji.
Może damy Im jednak szansę i podamy informacje o jakie proszą?

W okładce podajemy głównie dane o mieszkaniu lub domu - to nie jest
straszne słowo :-)
W osobówce zapytają nas o wykształcenie, zawód, ew. migrację, pracę główną i
dodatkową (i to też czy mamy a nie ile zarabiamy)
Przecież to nie jest takie straszne :-)
Nie bądźmy źli dla innych nigdy nie wiadomo przecież kiedy ktoś będzie zły
dla nas.
Pozdrawiam Was szalenie serdecznie.
:-)
_____________
* Monika_O *

1. Data: 2002-05-10 07:40:19

Od: "romullus" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Oj dziecko :( a btw grozi ci grzywna i lub kara wiezienia

--
====
Romullus aus Ruda OS
: Zunka pisze:
:
: >a tak jezeli juz o spisie, to macie zamiar prawde mowic??????
:
: Ja postaram sie nie dac spisac w ogole...
:

Lodowka - szerokosc 50cm pilnie potrzebna
Siatka ogrodzeniowa
Tanie usługi geologiczne
Strix
Re: pomierniki ciepła wypararowe/elektroniczne ?