Re: spodenki antycellulitowe

From: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: spodenki antycellulitowe
Date: Mon, 7 May 2007 21:46:17 +0200

W dniu Mon, 7 May 2007 13:47:30 +0000 (UTC), Hania wydukał(a)
nieśmiało, a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> poszukalam na sieci - 1 zabieg ok 110 - 140 zl, grrr, a sugerują 20...

No właśnie :( Gabinety, do których dzwoniłam, dawały zniżki przy
wykupieniu większego pakietu - mnie wyszło niecałe 90 zł za jeden
zabieg, gdy "zamówiłam" 20. I w tym jeszcze mieści się cena ubranka do
zabiegów.
Tylko że te zabiegi można robić dowolnie często, kosmetyczka mówiła,
że na początku lepiej częściej, 2 - 3 razy w tygodniu, a później można
rzadziej. Ja zaczęłam endermologie chyba w lutym i do dziś miałam
kilkanaście zabiegów - 15? nie pamiętam :] Jak sobie przeliczyłam
koszty na miesiące, to nie wyszło aż tak boleśnie, a pozwolono mi
płacić w ratach. Polecono mi też zabiegi z ultradźwiękami,
skorzystałam - jeszcze trochę drożej to wszystko wyszło, ale te
efekty... :)
Endermologia to jest coś w rodzaju głębokiego masażu skóry specjalnym
aparatem, który zasysa i rozmasowuje - mnie się to kojarzy z machiną
będącą skrzyżowaniem odkurzacza i wałka do ciasta ;) Masaż robi się na
prawie całym ciele: ramiona, plecy, pośladki, nogi, brzuch. Mogłabym
się od tego uzależnić, gdyby nie było takie drogie...
Przede wszystkim endermologię poradziła mi lekarka, która mnie
odchudza - jako sposób na ujędrnienie skóry, bo jak wiadomo, szybkie
chudnięcie może być dla niej niekorzystne. I dopiero kosmetyczka mi
wyjaśniła, dlaczego mnie bolą różne miejsca przy nacisku, nawet
niezbyt silnym; jakoś nie wpadłam na to, że to może być bolesna
odmiana cellulitu... Teraz, po tych zabiegach, dziabię się palcem po
udach i nie boli :) Uda mi zeszczuplały znacznie - nie wiem, o ile cm,
bo nie mierzę ich regularnie, ale spodnie, które w grudniu mocno się
na mnie opinały, teraz mają duuużo luzu. Niewykluczone, że uda schudły
tak samo, jak reszta mnie, ale wygląd skóry jest znacznie lepszy, a na
to samo odchudzanie chyba by nie pomogło 8-)
Przyznam się, że poza zabiegami i masowaniem skóry podczas kąpieli lub
pod prysznicem, nic innego nie robię przeciwko cellulitowi. Nie mam
cierpliwości do nacierania się balsamami, intensywnych codziennych
masaży, specjalnych ćwiczeń, chwilowo nie chcę też wydawać pieniędzy
na farmaceutyki wspomagające usuwanie cellulitu. Tak więc jestem
bardzo zadowolona z tej endermologii i uważam, że spory wydatek się
opłacił :)
Z innej strony patrząc, u fryzjera bywam od wielkiego święta, a na
żaden inny zabieg kosmetyczny nie wydałam przez całe życie ani grosza
- serio, nawet u manikiurzystki nigdy nie byłam, wstrząsające, prawda?
;) - więc pomyślałam, że mogę wydać zaoszczędzone w ten sposób
pieniądze na endermologie i ultradźwięki :]
Czy efekty będą trwałe, to się zobaczy. Kosmetyczka mówi, że to zależy
od osoby i od cech jej ciała, ale że na pewno w ciągu kilku miesięcy
ten cellulit nie wróci do takiej postaci, jak przed zabiegami. Radzi
też, żeby dla podtrzymania efektu, po zakończeniu serii brać co kilka
tygodni pojedynczy zabieg.

Pozdrawiam, Carrie

PS. Jednak znalazłam notatkę: okazuje się, że w styczniu, przed
pierwszym zabiegiem miałam obwód uda o ok. 4 cm większy niż teraz 8-)
No, ale też ważyłam o jakieś 8 kilo więcej :> Za to, kurczę, łydka nie
zeszczuplała mi prawie wcale - może z pół centymetra... :(