Re: spodnie w stylu "hippie" - prosze o rady ;o)

From: a...@o...pl
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: spodnie w stylu "hippie" - prosze o rady ;o)
Date: 19 Dec 2002 19:34:26 +0100

zycze wytrwalosci i powodzenia!
A tak powaznie zainwestuj, albo pozycz od kogoc jakis numer Burdy dla
poczatakujacych. Tam sa fajne, podstawowe wykroje. Nogawki jakbys chciala
rozszerzac, to na wykroju poprowadz linie mniej woecej od kolan. i najpierw
naszyj aplikacje, potem zszywaj nogawki. No i staraj sie upolowac nie
najgrubszy jeans. A w ogole to wiesz co? Najlepiej wybrac sie do lumpeksu i
przerabiac juz gotowe spodnie. A jak pierwszy raz to nie bedzie zal
zmarnowanego materialu...
powodzenia i daj znac jak ci poszlo

annweronika

Heh nie wiedziałam, że doczekam takiej chwili w zyciu :))