Re: spodnie w stylu "hippie" - prosze o rady ;o)

Data: 2002-12-19 09:40:38
Temat: Re: spodnie w stylu "hippie" - prosze o rady ;o)
Od: Maciachowa <m...@w...pl>

Dnia Wed, 18 Dec 2002 22:27:08 +0100, "Kajaa"
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

>Taaaaa chc? sobie uszy? spodnie (a dotychczas tylko guziki przyszywalam
>;o)))! W stylu "hippie" (to jest mój styl). Ledwo umiem obslugiwac maszyne
>do szycia, ale chc? spróbowa? :))

poniewaz sama tak zaczelam szyc dawnymi czasy - na poczatek mam dla
Ciebie jedna rade. Nie szyj calych spodni - byle glupota CI sie nie
uda i zniechcecic sie mozesz do szycia. Masz maszyne to juz 2/3
sukcesu. :-))) ja tak uhippisowalam ciuch dla siebie dawnymi czasy...
Zwykle stare jeansy, rurki waskie nogawki... rozpruj z boku
zewnetrznego, od dolu (pruj na szwach) do wysokosci kolan - troche nad
kolanem. z materialu dosyc grubego ak jeansy) ale w kwiaty, albo w
zamazy, albo sama pofarbujesz ten material wytnij trojkaty
rownoramienne, gdzie bok trojkata bedzie idealnie pasowal do
rozcietego kawalka starych jeansow. wszyj go tam. Bedziesz miec w ten
sposob dzwony (szerokie , bo trojkat moze byc szeroki super) o
kolorowych klinach. Do tego obszyj na dole te spodnie tym samym
maetrialem co kliny - taka wstega do dolu spodni doszyta.
Ja tak w polowie tej wstegi doszylabym jeszcze koraliki kupowane z
metra w pasmanterii lub sama pociela jakies korale drewniane
(trwalsze) na krotkie kawalki i podoszywala tak u dolu spodni, dosyc
nieregularnie. Smiesznym pomyslem, sa guzziki, ktore mozesz naszyc w
roznych niespodziewanych miejscach spodni, np wzdluz jednego boku, na
szwie gesciutko umieszczone guziki od najmniejszych do wielkich
guziorow - kazdy guzik iny. Daje to ciekawa kompozycje kolorystyczna -
wiem bo sama sprawdzilam :-)
pasek u starych spodni mozesz zmienic na material z klinow spodni.
plus aplikacje rozniste . ja robilabym je z kolorowych koronek - tak
przewrotnie z grubym jeansem by kontrastowaly :-) A na koniec -
powiazac calosc w suply i pofarbowac. Ujednolici to troche cale
spodnie , bedzie ciekawa struktura i podobny odcien roznych kawalkow.
A z wolnego kawalka przescieradla jak juz padla tutaj propozycja -
uszyj sobie spokojnie spodnie na lato, na wakacje. z przescieradla to
beda akurat nie za grube :-) I wtedy opanujesz maszyne...bo to dosyc
narowiste stworzenie ... przynajmniej na poczatku :-)

Tak ja bym zrobila---- szybciej masz efekt i to w miare pewny, ze
bedziesz chciala w takich spodniach chodzic :-)
Az sie rozochocilam i siadam do przerabiania portek wlasnej corki :-)
a co tam... niech ma :-)
Pozdrawiam
maciachowa

--