sposób na naelektryzowane panele???

1. Data: 2006-04-29 06:21:17

Temat: sposób na naelektryzowane panele???
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

macie jakiś sposób na naelektryzowane panele??????

:)

2. Data: 2006-04-29 11:03:21

Temat: Re: sposób na naelektryzowane panele???
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:fljcb92qgq7u$.13jo6cfs11o52$.dlg@40tude.net
Od: mufaska <m...@b...pl>
Było:
> macie jakiś sposób na naelektryzowane panele??????
>
> :)

1. Zdjąć ubranie Non Iron
2. Zwiększyć wilgotność w pomieszczeniu (-ach)
3. Używać do mycia - paneli - płynów z dodatkami przeciwko elektryzowaniu
się powierzchni (albo po prostu zapastować)

http://www.popieramjow.pl/jow.php

3. Data: 2006-04-29 11:33:04

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Apr 2006 13:03:21 +0200, Sławek SWP napisał(a):
> W: news:fljcb92qgq7u$.13jo6cfs11o52$.dlg@40tude.net
> Od: mufaska <m...@b...pl>
> Było:

> 1. Zdjąć ubranie Non Iron

tzn że ja sie elektryzuję przez ubrania?:))

> 2. Zwiększyć wilgotność w pomieszczeniu (-ach)

racja, sucho tu...

> 3. Używać do mycia - paneli - płynów z dodatkami przeciwko elektryzowaniu

możesz podać jakieś nazwy?

4. Data: 2006-04-29 14:37:07

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:k802q2zez9ck.12ulvb7sr2ktf.dlg@40tude.net
Od: mufaska <m...@b...pl>
Było:

> tzn że ja sie elektryzuję przez ubrania?:))

Głównie! (Ja miałem - chyba w podstawówce - taki przykład na fizyce... ;-) )

> racja, sucho tu...

Jak będzie wilgotniej, choćby od suszącego się prania czy nawilżaczy
wiszących na grzejnikach to się skończy elektryzowanie - grzejniki nie muszą
być czynne.

> możesz podać jakieś nazwy?

Niestety nie, ale producenci chwalą się jakby to było niewiadomo co!
A zwykła pasta do podłóg "Agatka" załatwia sprawę, na ściany też coś
tłustego do polerowania i już.

http://www.popieramjow.pl/jow.php

5. Data: 2006-04-29 20:39:25

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-04-29 13:03, Niejaki/a Sławek SWP bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> 3. Używać do mycia - paneli - płynów z dodatkami przeciwko
> elektryzowaniu się powierzchni (albo po prostu zapastować)

I nie uzywac domowego siersciucha do polerowania ;-)
BP MSPANC

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

6. Data: 2006-04-29 20:41:53

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Apr 2006 22:39:25 +0200, Marek Kutyla napisał(a):
> Tego oto dnia 2006-04-29 13:03, Niejaki/a Sławek SWP bedac w stanie
> euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> I nie uzywac domowego siersciucha do polerowania ;-)
> BP MSPANC

właśnie w tym sęk że sierściucha nie posiadam :-P
w żadnej wersji :)))

natomiast ja, czegokolwiek się dotknę - wszystko mnie "kopie"
klamka, metalowe elementy w mieszkaniu, nawet takie wykończeniowe listwy w
szafie wnękowej dają popalić :)
samochód też :)

może to ze mną coś nietak?
kiedyś czytałam, ze panele się cholernie elektryzują (dlatego ponoć zbiera
się na nich tak kurz) i od razu zwaliłam winę na panele, ale to może ja
taka naelektryzezowana jezdem :> ???

7. Data: 2006-04-30 08:33:15

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> natomiast ja, czegokolwiek się dotknę - wszystko mnie "kopie"
> klamka, metalowe elementy w mieszkaniu, nawet takie wykończeniowe listwy w
> szafie wnękowej dają popalić :)
> samochód też :)

tez tak mam
natomiast w domu wystarczy ze brykam w samych skarpetkach,
i juz mam spokoj, ale jak tylko zaloze kapcie - juz wszystko mnie
strzela :-)

Sierp

8. Data: 2006-05-02 10:50:45

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie sprawa z elektryzowaniem wygląda tak samo - jednak tylko w pracy:
każda najmniejsza śrubka, ba nawet wyłącznik drukarki czy ksero mnie
"kopie". Ale dzieje się tak tylko zimą (kiedy noszę swetry) i tylko w pracy.
W domu problemu nie mam, te same swetry "strzelają" tylko przy zdejmowaniu i
pomimo, że dwa sierściuchy urzędują sobie ile wlezie. Mieszkam w starym
budownictwie, więc pewnie różnica w mikroklimacie pomieszczeń tłumaczy
sprawę.
P.S. Na "prądy" w pracy niestety nie znalazłam lekarstwa :(
bogna

9. Data: 2006-05-02 12:43:10

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

bogna wystukała:

> P.S. Na "prądy" w pracy niestety nie znalazłam lekarstwa :(

Nawilżacz powietrza.

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >--< http://members.chello.pl/s.sokol/ >-

Narzędzia: co byście woleli?
Opinia o meblach RENPOL
szafka do lazienki
Plama po farbie do włosów - czym ją zaatakować?
osprzęt elektroinstalacyjny www.elektroklik.pl