sposób na naleśniki

1. Data: 2003-05-27 07:47:12

Temat: sposób na naleśniki
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W czasie robienia nalesnikow dodalam do nich proszku do pieczenia, a zamiast
zwyklej wody, uzylam wody mineralnej, gazowanej. Ludzie, jakie pulchne
wyszly! Pozarlismy nalesniki zrobione z prawie kilograma maki i litra mleka,
a kiedy skonczyl sie dzem, glowa domu udala sie z misja specjalna do sklepu
i przybyla z nowym, jagodowym oraz dwoma serkami homogenizowanymi. Ach, co
to byl za obiadek :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-27 08:14:06

Temat: Re: sposób na naleśniki
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka napisał:
> [...]
> i przybyla z nowym, jagodowym oraz dwoma serkami homogenizowanymi. Ach, co

Z nieba mi kruszynka spadasz, potrzebuje jakiegos
nietypowego nadzienia do nalesnikow, nieslodkiego. Podrzuc
cos plis bo ja mam dzis tyle roboty ze nie wiem a polowek
sobie zazyczyl wlasnie dzis wlasnie nalesniki.

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-27 08:16:34

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zamiast
> zwyklej wody, uzylam wody mineralnej, gazowanej. Ludzie, jakie
Jest jeszcze inna metoda :-)
Wszystko narmalnie tak jak zazwyczaj naleśniki, tylko przy wybijaniu
jajek oddzielam białko od żółtek. Białka ubijam na sztywno. Do
urabianego ciasta dodaję troche tłuszczu (oleju, margaryny) i na
koniec delikatnie mieszam z pianą z białek.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-05-27 08:27:31

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo lubię naleśniki z pieczarkami uduszonymi z cebula. Po ostygnięciu
dodaje utarty żółty ser i pakuje to do naleśników. Pieczarki trę na tarce na
tej części szatkującej wychodzą wtedy plasterki. A drugie to ugotowane
brokuły, ser feta i może być czosnek.
Najsmaczniejsze są odsmażone na maśle.

Anet

1. Data: 2003-05-27 08:36:34

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
na
> tej części szatkującej wychodzą wtedy plasterki. A drugie to ugotowane

No to ja sie podpisze pod tym i dodam niesmiertelny szpinak smazony z
czosnkiem, topionym serem, majerankiem i jakimis innymi przyprawami, czasami
daje do niego plasteki jakiejs wedliny, np. szykni - ciekawy charakter to
nadaje.
Drugi sposob to mieso mielone, podsmazone, do tego cebulka, pieczarki,
doprawic do smaku, faszerowac i pozerac. Czy cos jeszcze? Ano kapusta
jeszcze, kiszona, podsmazona z kielbacha jakas i boczkiem, doprawiona -
niech zyje Slup! - zupa grzybowa w proszku i czyms, co mi pod reke wlezie
(kminek, majeranek, pieprz oczwiscie)
Raz robilam rakie: kurczak smazony w kawaleczkach, fasola z puszki,
pomidory, pieczarki, nie pamietam, co tam jeszcze bylo. To wszystko
podduszone i doprawione. Nadziewalo sie ciezko, ale smakowalo niezle,
zwlaszcza z ketchupem :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-27 08:49:44

Od: "Elsa" <e...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z nieba mi kruszynka spadasz, potrzebuje jakiegos
> nietypowego nadzienia do nalesnikow, nieslodkiego. Podrzuc
> cos plis bo ja mam dzis tyle roboty ze nie wiem a polowek
> sobie zazyczyl wlasnie dzis wlasnie nalesniki.

proponuje banany... w miare proste banany przekroic wzdluz na pol, polowki
zawinac w nalesniki, obsmazyc na masle kladac na patelni tak, zeby zasmazyc
brzeg nalesnika... podawac ze smietana, jogurtem naturalnym i czym kto
jeszcze woli... moze nie jest to nieslodkie, ale zapewniam, ze przepyszne :)
Elsa

1. Data: 2003-05-27 09:01:43

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomidory, pieczarki, nie pamietam, co tam jeszcze bylo. To wszystko
> podduszone i doprawione. Nadziewalo sie ciezko, ale smakowalo niezle,

Beda z brokulem i beda z pieczarkami, o! :-) no i na slodko
moze z tym bananem ;-)Ale pychota :)))

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-27 09:30:10

Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ivan" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> urabianego ciasta dodaję troche tłuszczu (oleju, margaryny) i na
> koniec delikatnie mieszam z pianą z białek.

ja robie nadzienie do naleśnikow z ryby, kostke z mintaja, marcjewke,
pietruszke i selera tre na tarce na grubych oczkach, cebulka pokrojona w
kosteczke i wszystko na patelnie. Ryba moze sie rozpasc. potem dodaje albo
ketchupu, albo koncentratu pomidorowego.

1. Data: 2003-05-27 09:46:57

Od: "Jemima" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pieczarki, cebula, papryka pokrojone w kostke, starty zolty ser doprawione
wg uznania naklada sie to na polowe nalesnika nastepnie nalesnika sklada sie
na pol smaruje z wierzchu maselkiem i do piekarnika az sie ser rozpusci
pycha
(jedyne danie ktore udaje sie mojej mlodszej siostrze:)

Jemima

rekin
tort pietrowy ??
[Na wesoło] Zarcik na dzień dobry ;-)