spotkanie

1. Data: 2001-03-30 19:11:01

Temat: spotkanie
Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Zaczęłem drążyć temat spotkania i jak zauwazyłem jest grupa osób która by
się na takim spotkaniu pojawiła
.
Pojawiły się w sugestiach terminy wakacyjne, co myslę nie jest najlepszym
pomysłem, ponieważ niektórzy mają juz zaplanowane urlopy itp.

Myśle, że najlepszą propozycją jest jakiś wczesno majowy weekend(a może
pierwszy weekend maja),
natomiast co do miejsca to są dwie możliwości:
albo wybieramy jakiś ośrodek , pensjonat.itp
albo spotykamy sie gdzieś w polsce z własnym noclegiem(namioty itp).

Proponowałbym jednak centralną polskę ze względu na dojazd(co prawda jestem
obecnie na etapie remontu silnika w moim Junaku i w związku z tym mam
nadzieję że bedzie zawsze dojeżdzał tam gdzie chcę).

A co wy na taką propozycję:może jakieś gospodarstwo agroturystyczne z
mieszkaniami, dla chętnych namioty.

czekam na opinie i inne propozycje to mam nadzieję że coś ustalimy i sie
spotkamy.

pozdrawiam busek

1. Data: 2001-03-30 21:10:43

Temat: Re: spotkanie
Od: "Horrendum" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idea zacna, ale konicznie niech beda warunki nienmaitowe dla nieco starszych
uzytkownikow internetu :)))

H.

Użytkownik busek <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9a2m8k$467$...@n...tpi.pl...