Re: spotkanie Wrocław

Data: 2003-04-14 11:05:30
Temat: Re: spotkanie Wrocław
Od: Ula Kapała <u...@h...pl>

Abigail wrote:

>Użytkownik "Moni" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

>napiszcie, napiszcie, tez mi sie nie udalo :-(
>

>A.

Spóźniłam się 20 minut, poszłam do tego Oregano, nikogo o wyglądzie
spotkania grupy dyskusyjnej nie znalazłam, nawet jakieś osoby pytałam,
ale też nic. Postałam i poczekałam 20 minut, poszłam do K7 zobaczyć, czy
może tam jesteście; nie było was. No to poszłam do domu.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/