spotkanie północy

11. Data: 2004-06-20 09:58:45

Temat: Re: spotkanie północy
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
news:cb237v$t3i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No coz Jurek nakazal wiec pisze:))
> Dzisiaj odbylo sie spotkanie coraz liczniejszej polnocnej frakcji naszej
> grupy.

A, odbyło się odbyło:-)Kasia i Teresa jak,to ładnie ktoś już kiedys ujął na
grupie z "matyczyną wyrozumiałoscią"podchodziły do moich dziwacznych pytań i
doradzały jak mogły w zakupach.Dziękuję Wam pięknie:-)Ja już drugi dzień
chodzę, ze swoim klonikiem palmowym i szukam dla niego dobrego miejsca:-)Nie
mogę sie doczekac spotkanie w Kościerzynie:-))
P.SBrawa dla Jerzego, za znak rozpoznawczy w postaci koniczynki, bez trudu
dzięki temu został zlokalizowany:-)

Gosia

12. Data: 2004-06-20 16:00:42

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> grupie z "matyczyną wyrozumiałoscią"podchodziły do moich dziwacznych pytań
> doradzały jak mogły w zakupach.Dziękuję Wam pięknie:-)

Nie zauwazylam zebys jakies dziwaczne pytania zadawala, byly calkiem
normalne :)

>Ja już drugi dzień
> chodzę, ze swoim klonikiem palmowym i szukam dla niego dobrego
miejsca:-)Nie
> mogę sie doczekac spotkanie w Kościerzynie:-))

Ja tez, byleby pogoda dopisala tak jak teraz, a nawet ladniej mogloby byc. Z
powrotem drogi nie bylo momentami widac w tej ulewie :)

Pozdrawiam
Kaska

13. Data: 2004-06-20 16:02:59

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:cb237v$t3i$...@n...news.tpi.pl...

> Frakcja wschodnia nie dawno śpiewem chóralnym zakończyła spotkanie i jest
> trochę zmęczona. :-)))

No tak, my nie mileismy po czym spiewac, po malutkim lyczku miodu pitnego
sie jeszcze nie spiewa:))

> Sprawozdanie i zdjęcia prześlę Rafałowi gdy trochę wypocznę. :-)

Ciekawi jetesmy, ciekawi :)

Pozdrawiam
Kaska

14. Data: 2004-06-20 16:06:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Och! Och! Och! :-D

Troche wyplowily ten roz jest, ale ladny, w razie jakby co bede w tym roku
sadzonkowac poslonki :)) . Dzis na targach dokupilam kolejnego podobny do
tego http://www.softel.com.pl/~kattka/photos/photo_49.htm
l tylko ma biale
kwiatki.

Pozdrawiam
Kaska

15. Data: 2004-06-20 17:19:32

Od: "Teresa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powrotem drogi nie bylo momentami widac w tej ulewie :)
>
> Martwiłam się jak dojechaliście bo lało pożądnie,zdążyłam jeszcze
pozyskać deszczówki.
Nie ściąga mi się poczta po wczorajszej burzy .Szukałam informacji o
pantofelniku wczorajszym zakupie i wyczytuje sprzeczne zdanie ,w kwaśnej czy
obojętnej glebie i czy zimuje bo różnie opisują.
Pozdrawia Teresa>

16. Data: 2004-06-20 18:17:10

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pozyskać deszczówki.

Oczywicie u nas tak nie lalo :) Wisla burzy nie przepuscila.

> [...]
czy
> obojętnej glebie i czy zimuje bo różnie opisują.

W kwasnej, wilgotnej prochniczno torfowej, ja jeszcze o tym pantofelniku nie
szukalam informacji. Podpisany byl jako Calcaeolaria falklandica, ale tamtem
ma gladkie brzegi lisci ten zas zabkowane, mysle, ze wymagania maja podobne.
Nie sa calkowicie odporne na mroz, u mnie rosnie jeden od dwoch lat, pod
sniegiem ladnie przezimowal, i sie rozrosl. I bron Boze zasuszyc, nie
przezywaja tego.Chyba rozsadnie byloby zbierac i wysiewac od razu, na
wszelki wypadek, nasionka.

Pozdrawiam
Kaska

17. Data: 2004-06-20 19:52:27

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Jeden wandal na grupie wystarczy ;)

Że zacytuję: ,,To nie wandalizm to pozyskiwanie w celu rozmnażania''.

:-P

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
,,Cip-cip'', mlasnął hodowca z Elbląga:
,,Cóż to nam się wylęga/wyląga?

18. Data: 2004-06-20 20:01:56

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> writes:

> Ja już drugi dzień chodzę, ze swoim klonikiem palmowym i szukam dla
> niego dobrego miejsca:-)

Z palmowym, czy z pseudosieboldianum? Znaczy, jak sobie pewna Żuławka
wymyśliła, ussuryjskim :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Żył człowiek pewien w Stambule,
Co miał jaja jak bilardowe kule.

19. Data: 2004-06-20 20:05:43

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No coz Jurek nakazal wiec pisze:))
To była niesmiała prośba :-)))

>... ilustracje ze spotkania maja byc jutro wieczorem.

No właśnie! Wszystko przygotowane, zdjęcia podpisane i ocenzurowane, tylko
akurat teraz na Onecie trwają do jutra jakieś modyfikacje systemu autoryzacji i
niektóre konta maja byc nieczynne. Niestety, akurat oba moje! Nawet ten post
muszę pisać z rezerwowego konta. Nie uda mi się dzisiaj nic zamieścić. Tak więc
chyba dopiero jutro :-((((
Dziękujemy z Teresą za spotkanie. Było bardzo fajnie. Roślinki posadzone. Jak
zawsze w takich przypadkach, wiecej czasu spędza zastanawianie się, gdzie co
posadzić, niż samo sadzenie.
Pozdrowienia Jurek

20. Data: 2004-06-20 20:20:07

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2d63u6lsb.fsf@sapijaszko.net...

> Z palmowym, czy z pseudosieboldianum? Znaczy, jak sobie pewna Żuławka
> wymyśliła, ussuryjskim :-)

Nie wiem dlaczego pewien Dolnoslazak czepia sie nazwy, na tabliczce w Parku
jest ussyryjski i ja w przeciwienstwie do kogos zapamietalam po prostu nazwe
:))
A ussyryjski to nie palmowy przeciez :))) Gosia ma dwa kloniki :)
Pozdrawiam
Kaska

aktinidia pstrolistna - którą
nasiona ciemierników