do Marty G

1. Data: 2004-06-18 19:40:46

Temat: do Marty G
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czemu ale żaden z moich listów na priv nie może do Ciebie
dotrzeć pomimo że wysyłam już z trzeciego adresu. Odpisuję Ci na adres z
którego Ty piszesz do mnie. Za każdym razem listy do mnie wracają i nie wiem
co jest grane ... nigdy mi się to nie zdarzało ... :-0

Zaniepokojona Miłka

2. Data: 2004-06-19 10:42:21

Temat: Re: do Marty G
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" <m...@t...pl> writes:

> Za każdym razem listy do mnie wracają i nie wiem co jest grane
> ... nigdy mi się to nie zdarzało ... :-0

Poczytaj dokładnie, jaki komunikat dostajesz od serwera
poczty. Prawdopodobnie jest tam coś takiego:

A message that you sent could not be delivered to one or more of
its recipients. This is a permanent error. The following
address(es) failed:

m...@m...pl
unknown local-part "mmm_spoko" in domain "man.pl"

Proponuję się nie niepokoić, a zmienić na samo 'mmm@' :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Agnieszce, co siostrą jest Zosi
Przedwczoraj ktoś majtki zakosił.

3. Data: 2004-06-19 11:48:15

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2wu23vng2.fsf@sapijaszko.net...
> m...@m...pl
> unknown local-part "mmm_spoko" in domain "man.pl"
>
> Proponuję się nie niepokoić, a zmienić na samo 'mmm@' :-)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Już sobie poradziłyśmy. Akurat to mmm kasowałam zostawiając spoko ;-)

Ale już jest spoko !

Miłka

za wysoki krzew lilaka
Wszystko czerwone