Kolce na buty - aerator

1. Data: 2004-06-18 11:03:08

Temat: Kolce na buty - aerator
Od: "Maciej Donotek" <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy taka perypatetyczna metoda aeracji trawnika sie sprawdza? Jesli tak to
czy ktos gdzies widzial takie kolce w ofercie? Mieszkam w Szczecinie.
Przeczesalem siec i nic.

--
Pozdrowienia
Maciej

2. Data: 2004-06-18 14:32:17

Temat: Re: Kolce na buty - aerator
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Donotek wrote:
> Czy taka perypatetyczna metoda aeracji trawnika sie sprawdza? Jesli tak to
> czy ktos gdzies widzial takie kolce w ofercie? Mieszkam w Szczecinie.
> Przeczesalem siec i nic.

Swego czasu widziałam w Praktikerze. Ale to było dawno. I nie wiem czy
nadal są.
Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2004-06-21 10:10:07

Od: "krycha" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Donotek" <m...@d...com> napisał w wiadomości
> Czy taka perypatetyczna metoda aeracji trawnika sie sprawdza? Jesli tak to
> czy ktos gdzies widzial takie kolce w ofercie?

Widziałam w sobotę w Castoramie albo OBI,
ale w Opolu.

pozdrawiam Krycha

4. Data: 2004-06-21 12:30:04

Od: "JMK" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Maciej Donotek" <m...@d...com> napisał w
wiadomości
sprawdza? Jesli tak to
Kiedyś to zobaczyłem ,kupiłem, sprawdziłem przydatność i
wyrzuciłem:( :(
Ale to moje subiektywne odczucie.
Jerzy

5. Data: 2004-06-21 12:53:52

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Donotek" <m...@d...com> wrote in

> Czy taka perypatetyczna metoda aeracji trawnika sie sprawdza? Jesli
> tak to czy ktos gdzies widzial takie kolce w ofercie? Mieszkam w
> Szczecinie. Przeczesalem siec i nic.

Moj Kol. Malzonek nabyl w Castoramie. Dostarczyly nam wszystkim duzo
uciechy.. szczegolne jak ja sie do nich przypielam i okazalo sie, ze
chodze po wierzchu murawy, nie zaglebiajac sie nawet o milimetr..
Ale jak przywiazalismy je do Kol. Malzonka to perforowal podloze az milo
:-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2004-06-21 12:59:56

Od: "Maciej Donotek" <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodze po wierzchu murawy, nie zaglebiajac sie nawet o milimetr..
> Ale jak przywiazalismy je do Kol. Malzonka to perforowal podloze az milo

Tzn ze mnie tez beda sluzyly. Obawialbym sie wrecz chinskiego syndromu.

--
Maciej

7. Data: 2004-06-21 13:52:53

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak wrote:

> Moj Kol. Malzonek nabyl w Castoramie. Dostarczyly nam wszystkim duzo
jaka orientacyjna cena?
20zl, 100zl?
Marx

8. Data: 2004-06-21 18:38:07

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak napisał:

> [...]
> chodze po wierzchu murawy, nie zaglebiajac sie nawet o milimetr..
> Ale jak przywiazalismy je do Kol. Malzonka to perforowal podloze az milo

:-)))

Może trzeba było zaprosić piłkarzy?
Tylko wpierw odkrecić im korki;-)
Nie wiem tylko czy gwintowane dziurki się w trawniku nadadzą:-)

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2004-06-22 09:23:32

Temat: Re: Kolce na buty - aerator do poleczki...
Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może trzeba było zaprosić piłkarzy?
> Tylko wpierw odkrecić im korki;-)
> Nie wiem tylko czy gwintowane dziurki się w trawniku nadadzą:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

Wieczorek taneczny po grillu, wszyscy w kolcach. To by sperforowało może?

B.Y.

10. Data: 2004-06-22 09:42:34

Od: "krycha" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał w