odkrycia

1. Data: 2004-06-17 22:37:07

Temat: odkrycia
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim odkryciem poprzedniej wiosny były gazanie.
Tej wiosny odkryłem, ze są następujace fajne cfiety:
- szachownica cesarska
- czosnek ozdobny ( różne odmiany)
- naparstnica
- wajgela z purpurowymi kwiatkami.
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Dalsze odkrycia przede mną :-)))
J.

2. Data: 2004-06-17 22:53:28

Temat: Re: odkrycia
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Moim odkryciem poprzedniej wiosny były gazanie.
> Tej wiosny odkryłem, ze są następujace fajne cfiety:
> - szachownica cesarska
> - czosnek ozdobny ( różne odmiany)

Czosnek był dla mnie odkryciem tego roku. Ale dokonałam tego odkrycia w inny
sposób ;) Czosnek ładnie się wkomponował w bukiet dla mamy (na dzień matki).
Bukiet wyglądał tak urokliwie (z drobnymi pomarańcowymi kwiatami - bladego
pojęcia nie mam co to było), że wzbudził zainteresowanie pewnej pary, która
stała za mną. Zainteresowanie skończyło się jednak w chwili, gdy para
usłyszałą słowo "czosnek". Pan zrobił "phii" i nadymając się okrutnie
poprosił o 7 róż ;)) No cóż, ciekawe kto był bardziej snobistyczny: ja,
świadomie kupując mamie czosnek ;), czy ten pan, którego "phii" było takie
wymowne ;))))))

Pozdrawiam, Marzenna

3. Data: 2004-06-17 23:16:55

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Marzenna Kielan" <m...@s...pl> wrote in message

> No cóż, ciekawe kto był bardziej snobistyczny: ja,
> świadomie kupując mamie czosnek ;), czy ten pan, którego "phii" było
takie
> wymowne ;))))))

To akurat nie jest wazne, kto snobem jest.
Wazne zeby mama byla zadowolona :)

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-06-17 23:31:52

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Moim odkryciem poprzedniej wiosny były gazanie.
> Tej wiosny odkryłem, ze są następujace fajne cfiety:
> [...]
:)
jesli wrzyciles do ziemi
te nasionka dziwaczkow to napewno sie Tobie spodobaja
:)
wysiej tez na przyszly rok Wieczorniki damskie
kwitly prawie dwa miesiaace
rozsiewajac po ogrodzie piekny zapach
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2004-06-17 23:48:02

Temat: Odp: odkrycia
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:004001c454c2$45a8de60$036f63d9@d3h6c1...

> jesli wrzyciles do ziemi
> te nasionka dziwaczkow to napewno sie Tobie spodobaja
Wrzuciłem. I nawet wzeszły. Kiedy one kwitną?
> :)
> wysiej tez na przyszly rok Wieczorniki damskie
To jednoroczne?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2004-06-18 05:58:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-06-18 06:16:40

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Tej wiosny odkryłem, ze są następujace fajne cfiety:
> - czosnek ozdobny ( różne odmiany)

A moim odkryciem był fakt, że czosnek posadzony z 5 lat temu wreszcie wydał
kwiaty :)
Ale jeszcze większym - widok kwiatów wielkości ludzkiej głowy. fajne to,
jak fajerwerki sylwestrowe :)

Pozdrawiam Halina

8. Data: 2004-06-18 07:38:12

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" <k...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wydał
> kwiaty :)
> Ale jeszcze większym - widok kwiatów wielkości ludzkiej głowy. fajne to,

Też szukałam tych wielkich czosnków, ale gdy kupiłam wysyłkowo z gazetki
i wyrosło małe nic, dałam sobie spokój. Na zdjęciu były takie piękne
malinowe a to co wyrosło ... szkoda gadać ... :-(

Serdecznie Miłka

9. Data: 2004-06-18 08:11:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
| dyskusyjnych napisał:004001c454c2$45a8de60$036f63d9@d3h6c1...

| Wrzuciłem. I nawet wzeszły. Kiedy one kwitną?
| To jednoroczne?

Wg najświeższych obserwacji: białe - bylinowe, fioletowe (właśnie wywaliłam,
bo w porównaniu z białymi nieładne) - dwuletnie.
Białe częściowo powtarzają kwitnienie w sprzyjających okolicznościach.

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-06-18 09:30:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

(...)
> wysiej tez na przyszly rok Wieczorniki damskie
> kwitly prawie dwa miesiaace
> rozsiewajac po ogrodzie piekny zapach

Ooo, jaki on ładny. I nazwa zabawna :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota: