Aeschynanthus-pytanie

1. Data: 2004-06-18 07:18:47

Temat: Aeschynanthus-pytanie
Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Właśnie odkryłam, że mam go w domu od jakichś 10 lat. Sama nie wiem jak ten
jak się okazuje epifit u mnie przeżył ( ba, nawet kwitł).Po tylu latach
zasłużył biedak na lepsze traktowanie zwłaszcza, że został mi ostatni
egzemplarz. W internecie znalazłam niewiele informacji na temat jego uprawy
( mam A.speciosus). Gdyby ktoś w tym temacie mnie oświecił albo podesłał
adresy stron byłabym ogromnie wdzięczna.
Tak sobie myślę, że powinnam chyba posprawdzać co trzymam w domu bo dużo
tego i pewnie nie jedną roślinkę wysłałam na tamten świat przez moją
ignorancję :-(

Pozdrawia obiecując poprawę
Toffi

2. Data: 2004-06-21 20:57:03

Temat: Re: Aeschynanthus-pytanie
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Toffi przeczytałem:

Trzymam Cię za słowo!
Krzysztof Marusiński

odkrycia
Mrowki