szkółka

1. Data: 2004-06-17 20:46:02

Temat: szkółka
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaję adres bardzo dobrze zaopatrzonego punktu sprzedaży w Czechach :
Owocne a Okrasne Skolky
T.G. Masaryka 506 570-01 Litomyśl
Od 8 do 17 sobota 7/30 do 11/30
Drzewa krzewy i byliny,ogromny wybór ceny przyzwoite.
W pobliżu najpiękniejszy w Europie ogród skalny,w naturalnym środowisku.
Do niektórych roślin trzeba schodzić po linie,jak kto ciekawy.Bo skałki
mają po kilkadziesiąt metrów wzrostu.
Mirzan

2. Data: 2004-06-17 21:33:54

Temat: Re: szkółka
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W pobliżu najpiękniejszy w Europie ogród skalny,w naturalnym środowisku.
> Do niektórych roślin trzeba schodzić po linie,jak kto ciekawy.Bo skałki
:)
witaj
:)
a paamietasz jakie mieli tam trawy
?
no i jakie bambusy
?
a przy okazji
przypominam sie z bambusami
bo niedlugo konczy sie sezon na ich sadzenie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
_hehehe

3. Data: 2004-06-17 23:56:20

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> a paamietasz jakie mieli tam trawy

Spory wybor odmian miskantow - tanio.

> no i jakie bambusy
> ?

Brak :(
Jesli chcesz sie sam przekonac - http://www.skolky.cz/cenik.htm

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-06-18 04:13:15

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Traw był cały rząd,był też bambus marki bambus .
Nazw traw nie oglądałem,nie znam się na nich.
Bamuski dla Ciebie są w doniczkach,nadal małe,ale ruszyły.
Mirzan

5. Data: 2004-06-18 05:58:28

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-06-18 06:01:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Traw był cały rząd,był też bambus marki bambus .
:(((((((
> Nazw traw nie oglądałem,nie znam się na nich.
:)
> Bamuski dla Ciebie są w doniczkach,nadal małe,ale ruszyły.
> Mirzan
:)
male latwiej przeslac
lepiej sie aklimatyzuja
:)
jesli ruszyly tzn
ze sadzonce ma sie na zycie
:)
mnie to juz w pelni wystarczy
a Ty im predzej wyslesz
to bedziesz mial mniej do podlewania
zasilania
:)))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps.widziales tego swojego znajomego
?

7. Data: 2004-06-18 06:58:00

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nazwy,oglądałam stronkę ale wszystkie są podobne dla mnie laika .Może gdy
opiszę ich wygląd dostanę odpowiedż ,z góry dziękuje.Najbardziej zależy mi
na dwuch ,wyrasta do 2,50 metr ma liście podobne do miskanta chińskiego z
paseczkiem wzdłuż ,drugi podobny do nigra jasnozielone listki czasami
przemarza ale odrasta i z tym mam kłopot w ziemi marnieje nie ma przyrostów
a w donicy rośnie mu się dobrze Może robię coś nie tak.

Pozdrawia Teresa

8. Data: 2004-06-18 10:19:49

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> W pobliżu najpiękniejszy w Europie ogród skalny,w naturalnym środowisku.
> Do niektórych roślin trzeba schodzić po linie,jak kto ciekawy.Bo skałki

A derenie mieli? Masz moze do nich telefon?

Irek

9. Data: 2004-06-18 13:02:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "mirzan" <l...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> >
> A derenie mieli? Masz moze do nich telefon?
>
> Irek

Chyba że się zna czeski.Mirzan

10. Data: 2004-06-18 13:20:44

Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba że się zna czeski.Mirzan

Ja po kilku szklanicach dogaduje sie. Pytam, gdyz znalazlem strone w
internecie na ktorej byla mowa, ze sa w Czechach derenie o fioletowych
owocach. Poprosilem kolege bohemiste o nawiazanie kontaktu. Nawiazal ale
tylko w jedna strone, bo nie odpowiedaja juz od miesiaca. Gdybys bywal w
Czechach, pytaj prosze o derenie, wielkoowocowe, lub te o wyjatkowych
owocach: zoltych, fioletowych, "szklankowatych". Postawie najlepsze
wschodnio-westfalskie piwo!

Irek

Rak na gałęziach jabłoni
rosliny z lasu
Arboretum w Wojsławicach - byłam, widziałam
pachypodium - świeże listki czerniejąą !!
European SuperBabes 1629